En saa rakastamaani miestä, kannattaako edes pysy kaverina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja L
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

L

Vieras
Minulla oli suhde varattuun mieheen, joka rakastui minuun jo vuosia ennen kuin tavattiin. No sitten kun hän oli asumuserossa alettiin olemaan, mutta mies ei pystynytkään jättämään lapsiaan eli palasi vanhaan suhteeseen. Käy välillä edelleen itkemässä mun olkapäätäni vasten, vollottaa kuin pikku lapsi kuinka rakastaa mua jne. Nyt en ole enää vastannut hänen viestittelyynsä eikö hänkään enää viestittele kuin vuoden välein, mutta silti rakastan sitä ja se ilmeisesti minua. Tälläinen molemminpuolinen roikkuminen on sitten ihan hirveää enkä saa häntä pois mielestä eikä hänkään minua, mutta koskaan emme saa olla yhdessä :( Kannattaako tuossa pysyä kaverina vai rikkooko se vaan lisää vai yrittää unohtaa?

Unohda kokonaan,saat vaan sydänsuruja kun näät miestä jatkuvasti,mutta et voi saada omakses. :hug: Kaverina pysyminen voi rikkoa sua enemmän kuin miehen unohtaminen kokonaan.

[QUOTE="veeras";23020168]Miten voi rakastua sinuun ennenku tapasitte?Vai pitääkö mun mennä nukkuu.[/QUOTE]

Siis hän oli rakastunut minuun ensi silmäyksellä, minä en häntä mitenkään noteerannut. Että silleen, mutta nyt olen edelleen tod rakastunut ja hänkin, mutta ei hän lapsiaan jätä mikä on ihan hyväkin. Sorry, huonoa tekstiä :)

Jos mies rakastaisi sinua todella, hän jättäisi vaimonsa ja saisi lasten tapaamisetkin varmaan järjestetyksi. Kuulostaa sellaiselta mieheltä, joka kaipaa vähän piristystä arkeensa toisaalta. Lopettaisin kokonaan yhteydenpidon. Hänellä saattaa olla montakin "olkapäätä" sun olkapään lisäksi. Älä ole hölmö ja riudu tollaisessa "tyhjässä" jutussa.

Jos mies rakastaisi sinua todella, hän jättäisi vaimonsa ja saisi lasten tapaamisetkin varmaan järjestetyksi. Kuulostaa sellaiselta mieheltä, joka kaipaa vähän piristystä arkeensa toisaalta. Lopettaisin kokonaan yhteydenpidon. Hänellä saattaa olla montakin "olkapäätä" sun olkapään lisäksi. Älä ole hölmö ja riudu tollaisessa "tyhjässä" jutussa.

Mulla on samat ajatukset.

Miehen on vaikea jättää lapsensa.

Kuinka moni palstalla kirjoittavista mammoista olisi valmis siihen, että saa tavata lapsiaan vaikka vain joka toinen vkloppu? Sehän useimmiten on miehen kohtalo erossa. Siksi, jos nainen tulee raskaaksi tai kuvioissa on lapsia niin mies usein menee yhteen tällaisen naisen kanssa tai pysyy yhdessä, jos suhde edes kaveripohjalla toimii. Olkoonkin, että siinä joutuu uhraamaan vaikka sen suuren rakkaudne.

Ap, tuo ei välttämättä siis tarkoita, ettetkö olisi miehen suuri rakkaus, mutta se tarkoittaa ainakin sitä, ettei sun kannata jäädä roikkumaan ystävänä vaan lähteä etsimään jotain muuta. Mies on valinnut arjen lastensa kanssa (se olisi munkin ensisijainen ratkaisu), koska se on hänen itsensäkin kannalta ehkä vähiten satuttava ratkaisu tai niin mies ainakin luulee. Ja voihan olla, että mies on vähän sellainen riippuvainen luonne...

Yhteistyössä