En saa pudotettua painoa edes 2kg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Viimesen 1,5 vuoden aikana paino on noussut n. 6kg. En edelleenkään ole ylipainoinen (170cm/69kg) mutta pari kiloa haluaisin pois, eikä näytä onnistuvan. Tästä alkaa tulla jo jonkinlainen ahistus päälle. Kuntosali 2x vko, hölkkälenkki 1h 2x vko. Omasta mielestäni syön tosi vähän, keksejä ym. pullia vältän ja karkkia ei ollenkaan....

Viimesen 1,5 vuoden aikana paino on noussut n. 6kg. En edelleenkään ole ylipainoinen (170cm/69kg) mutta pari kiloa haluaisin pois, eikä näytä onnistuvan. Tästä alkaa tulla jo jonkinlainen ahistus päälle. Kuntosali 2x vko, hölkkälenkki 1h 2x vko. Omasta mielestäni syön tosi vähän, keksejä ym. pullia vältän ja karkkia ei ollenkaan....

Eihän paino ole ainoa mittari. Lihas painaa enemmän kuin läski. Syö pelkästään kunnollista ruokaa ja hiilihydraatteja ainoastaan aamulla ja kuntosaliharjoittelun jälkeen.

Vähän saman tyyppistä ongelmaa täälläkin.

Tosin mä olen jo bmi:n mukaan lievän ylipainon puolella. Olen tällä hetkellä 158cm 63kg. Ennen olin 57kg ja siihen painoon haluan takaisin. Mutta ei vaan onnistu edes parin kilon pudotus. Kauan olen yrittäin ja monia konsteja kokeillut. Tälläkin hetkellä syön max 1000kcal päivässä. Kaikki herkut ja sokerit on pois. Valkoisetjauhot täysin pois. Perunaa/pasta vaan kerran viikossa pieni annos. Hiilarit mahdollisimman vähästi.

Lihasta mulla tuskin on tullu koska harrastan lähinnä kävelyä ja hölkkää.

Vähän tulee sellanen olo että onko joku sairaus taustalla ku ei paino tipu.

Yhteistyössä