en saa lomaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "klm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"klm"

Vieras
mitä helvettiä! joudun olemaan muka töissä joulun ja uuden vuoden välillä!! eiks sillon ole kaikilla lomaa? eikä mulla ole muka hiihtolomaa ollenkaan?? onko toi oikeesti laillista noin?

Normaaleja työpäiviä on kaikki paitsi 24-26.12. sekä uudenvuodenpäivä.

Hiihtoloma riippuu siitä kauanko olet ollut töissä nykyisessä työpaikassasi, sitä alkaa kertyä muistaakseni vasta ensimmäiseltä täydeleltä lomanmääräytymisvuodelta. Vai oliko vasta sen jälkeen? En nyt ole varma.

mulla on vapaata tasan tarkkaan pyhät, välipäivät olen kyllä töissä. Ei kai koko Suomi voi pysähtyä siksi että viikon välein on joulu ja uusi vuosi

[QUOTE="veeras";29249143]Jos lomapäivien pitäminen ei sovi, voihan sitä olla sairaslomallakin. Sitä ei pomo voi kieltää.[/QUOTE]

No kieltää ei voi, mutta voi vaatia työterveysläökärin sairaslomatodistuksen.

Riippuu kai ihan työpaikasta. Itse saisin varmasti käyttää pekkasia noille välipäiville, mutta ihan mielelläni menen silloin töihin ja käytän pekkaset ja lomat sellaisella ajanjaksolla milloin ei ole jo valmiiksi noin paljoa vapaapäiviä.

[QUOTE="veeras";29249143]Jos lomapäivien pitäminen ei sovi, voihan sitä olla sairaslomallakin. Sitä ei pomo voi kieltää.[/QUOTE]

no just niin. Minä saikutan jos Minä en saa pitää pitkää lomaa. Pääasia että Minä saan tahtoni läpi, vähät siitä että joku kollega kärsii ja hommat kaatuu muiden niskaan sen takia että Minä pidän taktisia saikkuja. Perkele että mua korpee tommoset tyypit.

• Tykkää
Reactions: lakaisukone
Mistä lähtien hiihtoloma on ollut joulun ja uuden vuoden välissä? Eikös se ole siellä helmikuun lopulla?

Olisit tyytyväinen, että pyhät sentään olet vapaalla. Meillä kaikkien pitää olla vuorollaan joulunakin töissä -välipäivistä puhumattakaan.

[QUOTE="klm";29248726]mitä helvettiä! joudun olemaan muka töissä joulun ja uuden vuoden välillä!! eiks sillon ole kaikilla lomaa? eikä mulla ole muka hiihtolomaa ollenkaan?? onko toi oikeesti laillista noin?[/QUOTE]

On se kamalaa, joudut olemaan töissä.

Kyllä se on ihan laillista.

No kieltää ei voi, mutta voi vaatia työterveysläökärin sairaslomatodistuksen.

Kyllä... musta on maailman suurin ihme että useimmissa paikoissa edelleen sallitaan se 3 päivää omalla ilmoituksella, koska näitä väärinkäyttäjiä löytyy todella paljon. Omaa nilkkaansa purevat, sillä jossain vaiheessa väistämättä aletaan sitten vaatia lääkärin lappu ekasta sairauspäivästä alkaen. Sama mulle, koska en ole ikinä ollut turhaan pois töistä enkä tule olemaan, mutta toisaalta ärsyttävää jos tuollaisen selkärangattomien töidenpakoilijoiden takia joutuu sitten joka mahataudin hyväksyttämään lääkärillä.

• Tykkää
Reactions: Bitch

Yhteistyössä