En rakasta miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elämä on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elämä on

Vieras
En vain voi rakastaa. Olemme liian erilaiset. Olemme käyneet pariterapiassakin ja terapeutti kysyi minulta suoraan miksi jatkan suhteessa, joka näivettää minut. En kykene eroamaan. Olen kerran eronnut ja se rikkoi minussa ja lapsissa niin paljon. Ei koskaan enää! Kukaan ei tiedä tilanteesta - eivät omaiseni, ystäväni. Vain tuo terapeutti. Olen totisesti yrittänyt ja tehnyt parhaani, mutta pettynyt kerta toisensa jälkeen. On vain elettävä. Lasten ja elämisen takia on valittava huonoista vaihtoehdoista vähemmän huono. Ehkä joskus vanhempana - tai sitten ei. Olen möhlinyt, mutta niin makaa kuin petaa. Kiitos, kun kuuntelitte. Ei mulla muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Niinpä.. miksi siis näivetyt siinä suhteessa? Sulla on vaan yksi elämä, joten ajattele itseäsi. Voisit olla onnellisempi yksin ja lapsien kanssa?

Yksi ero seuraamuksineen oli minulle - vahvalle ihmiselle - liikaa. Kyse ei ole siitä, että olisin avuton tai pelkäisin yksinoloa tai tarvitsisin elättäjää. En mitään näistä. En vain enää koskaan altista lapsiani sille enkä itseäni sille, että joutuisin katsomaan seuraamuksia uudelleen. En vain voi. Uhraan mieluummin itseni - oikeasti, sillä olen itse saanut oman osani rakkautta ja onnea nuorena. Nyt on lasteni vuoro. Rikkoisin heiltä liikaa. Niin itsekäs en voi olla. Yritän elää tässä niin hyvää elämää kuin mahdollista.

Yhteistyössä