En pääse hakemaan pakettia postista viimeisenä hakupäivänä maanantaina, vieläkö se voisi olla haettavissa tiistaina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei!

Vieras
Postipaketin viimeinen noutopäivä maanantaina, mutten pääse millään maanantaina hakemaan (enkä voi ketään muutakaan pyytää hakemaan). Olisikohan mitään mahdollisuutta että paketti olisi toimipisteessä vielä noudettavissa jos heti tiistai-aamuna menisin postista sitä kysymään? Kokemuksia? Tai tietääkö joku milloin ne paketit palautetaan takaisin lähettäjälle: heti viimeisen noutopäivän iltana vai milloin?

jos nyt oikein muistan, niin tiistaina paketit lähtee vasta palautukseen, että sinällänsä ehtii. Tuleva tiistai kun on pyhäpäivä, niin palautuspäivä on keskiviikko. Ehkä kuitenkin kannattaa soittaa ja varmistaa asia.

Riippuu kyllä.. ainakin mulla kävi kerran silleen että en päässyt hakemaan ja soitin asiasta, niin eivätpähän sitten pitäneet sitä vaan sain tyhjin käsin lähteä postista.
Etkö oikeesti saa ketään hakemaan pakettia puolestasi? Teet valtakirjan ja toinen saa paketin sitten henkkareita vastaan sulle noudettua.

Miten voit viimeisenä hakupäivänä asiaan vasta herätä? Jos millään et olisi päässyt postiin tänä aikana tai saanut ketään valtakirjalla hakemaan niin ainakin meillä maalla posti tuo paketin kotiin maksua vastaan. Soita huomenna postiin ja kysy voisivatko olla palauttamatta ja sitten menet HETI keskiviikkoaamuna hakemaan sen.

Johtuuko rahapulasta? Joka tapauksessa mä soittaisin ja koittaisin sopia, eiköhän sillä järjesty elleivät ole niin dorkia että pistävät siitä huolimatta paketin menemään. Sopimalla ne asiat tässä maailmassa järjestyy!

Onko postiennakolla? Jos sulla ei ole mahiksia muuten hankkia haluamiasi hyödykkeitä tms. niin älä tilaa niitä silloin jos vähänkään epäilet ettet pääse heti paketin tultua postiin, sitä hakemaan. Mä en ikinä osta ja tilaile jos ei ole varaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä