En päässyt vielä 10 kg:n tavoitteeseen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Niinpä niin, paino on nyt tippunut 8,5 kg 8 viikossa eli 2 kk:ssa. Aattelin että olisin päässyt tuon 10 kg:n tavoitteeseen äitienpäivään mennessä muttei voi mitään, uusi yritys on nyt tuonne koulujen loppumispäivään mennessä. Joka viikko on kuitenkin painoa tippunut alas, milloin enemmän, milloin taas vähemmän. Mutta suhteellisen tyytyväinen olen kun ei ole tullut vielä yhtään kiloa takasin vaikka on tullut pullaakin mussutettua ja jätskiä vedettyä naamariin. Mutta alotin tuon pyöräilyn reilu viikko sitten niin sekin osaltaan auttaa tässä painon pudotuksessa ainakin mua.
Mutta saa nähä mitä terkkari tuumaa huomenna, löytääkö taas jotain valittamisen aihetta mun syömisistä? Kun aina jotain moitittavaa löytyy, milloin syön liian vähän leipää ja vihanneksia, milloin mitäkin. Olis tyytyväinen siihen mitä multa putoaa toi paino ja sen jo kuulemma huomaa mun tuttavien ja muittenkin mielestä.

Elä tosiaan vaivu masikseen sillä 8,5 kiloa on jo ihan mieletön saavutus.

Itse pudottelen hiljaksiin ja minulle riittääkin, että joka viikko lähtee edes vähän. Meinaan päästä rantakuntoon vuoteen 2050 mennessä :laugh: