En osaa päättää otanko rokotteen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tee mitä lystäät, mutta et viittis enää näitä jatkuvia aloituksia, Kukaan täällä ei tee päätöstään sun kirjoitustesi ja sun linkittämiesi disinformaatiosivustojen perusteella ja aika moni on rokotuksen jo ottanut

Tuhlaat vaan aikaasi. Mene vaikka lenkille.
En ole yhtään aloitusta tehnyt ennen tätä tästä aiheesta. Enkä ole rokotuksia vastaan. Pelottaa vaan, kun 2 tuttua kuoli rokotteen ottamisen jälkeen.
 
vierailija
Älä ota, harkitse vielä ja katso mitä rokoterintamalla tapahtuu. Kuolleta 100 rokotuksen haittoihin sanoo FIMEA. Suojaa itsesi taudilta, käytä maskia , pese kädet hyvin ja huolellisesti , vältä ihmisjoukkoja , pidä kunnostasi huolta. Näin olen itse välttynyt koronalta rokotetta en ota. Voin sairastua mutta siitä saa paremman immuniteetin kuin Rokotteesta.
 
vierailija
Itse en ole uskaltanut ottaa, vaikka myös tuota pohtinut paljon. En uskalla syödä gm-ruokaa edes, saati piikittää geenimanipuloitua piikkiproteiina omiin soluihin. Toki jos vakavasti sairastuu niin voi silloin kaduttaa, mutta geenipiikkiä pelkään aavistuksen enemmän tällä hetkellä. Eikä se edes estä tartuntaa. Muuten en ole varsinaisesti riskiryhmää, 32v, savuton, normaalipaino, perusterve. Mutta jokainen tekee omalla kohdalla riskiarvion kumpi on isompi riski. Mun mummo, 86, valitsi olla ottamatta, tietää riskin mutta ei uskalla ottaa rokotettakaan.
 

Yhteistyössä