En osaa päättää kerrotaanko raskaudesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt menossa rv 14+3. Haluais kertoa mutta pelottaa että jotain huonoa tapahtuu vielä. Aiempi raskaus meni kesken rv 11 pari vuotta sitten. Sillon ei ehditty vielä kertoa kenellekään. Oli aika raskasta ku oli pakko joillekin kertoa että olin saanut keskenmenon ku kukaan ei edes tiennyt että olin raskaana.

Tätä raskautta on yritetty kauan ja tuo keskenmeno kummittelee vielä. Kokoajan on pelko että jotain pahaa vielä sattuu. Haluais jo niin olla onnellinen ja kertoa.. Mutta en tiedä tuleeko sitten huonoja uutisia esim rakenneultrasta? Pian kuitenkin varmaan joku huomaa jotain kuitenkin koska vatsa on jo työntynyt ulospäin.

En tiedä... :/

Älä vielä kerro jos vähänkään epäilet. Jos vatsa kasvanut niin voivottele vaan että liikunta on jäänyt viimeaikoina vähemmälle ja on tullut talvella herkuteltua liikaa. Kysyt vaikka hämäyksen vuoksi ystävää lähtemään johonkin ryhmäliikuntaan mukaan.

Tuntuu typerältä jotenkin pitää asiaa salassa. Tai kuinka muka jaksais pitää asian salassa jos käy huonosti se olis meille totaalinen romahdus. Se tarkoittaa meille niin paljon että ei sellaista tuskaa voi salata jos menettää lapsen. Tämä on meille viimeinen mahdollisuus saada oma lapsi. Oikeastaan sen ei edes enää pitänyt onnistua luonnollisesti. Miehen siittiöt niin vähäiset ja huonot että lapsettomuusklinikka olisi jo myöntänyt meille lahjasiittiöt.

Mä oon kyllästynyt pitämään asioita salassa. Salaaminen ei suojaa miltään loppujen lopuksi. Se on raskasta teeskennellä että kaikki on ok vaikka ei ole.

Mitä saavutat sillä jos salaat onnen tai surun? Yksityisyyttä vai yksinäisyyttä? Miksi se pitäisi salata jos salailu ja pahimman kohdalle osuessa selittely tuntuu raskaalta?

Jaa onnesi ja pelkosi <3

Mitä saavutat sillä jos salaat onnen tai surun? Yksityisyyttä vai yksinäisyyttä? Miksi se pitäisi salata jos salailu ja pahimman kohdalle osuessa selittely tuntuu raskaalta?

Jaa onnesi ja pelkosi <3

Karista taikausko, raskaus jatkuu jos on jatkuakseen kerroit tai et. Voit varmaan kertoessassi sanoa että aiemman keskenmenon vuoksi et vielä oikein uskalla iloita.

Yhteistyössä