en osaa olla äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
harmittaa,kun tulee turhautunut olo siitä ettei osaa antaa lapselleen sitä mitä haluaisi.Kaikkea haluaisi tehdä,mutta aika ei riitä ja koko ajan on univelkaa/kukaan ei auta(lapsen isä luo uraansa ja minun sosiaalinen elämä on nolla).Alkaa mennä ns.herne nenään.Kukaan ei ajattele minua,kuinka minä voin????No,tässä tuli tällänen vuodatus,mutta oikeesti ei ole kiva olla....

:hug: Minkä ikäinen lapsi sulla siellä on?
Oisko sulla mahdollisuutta saada lapsesi vaikka omille vanhemmillesi muutamaksi tunniksi? Saisit itse nukuttua tai levättyä.
Siltähän se tuntuu välillä, ettei kerkiä kaikkeen mihin haluis, aika ei riitä, univelkaa on. Helpottaa ajan myötä kyllä. Itsellä pyörii jaloissa 2 muksua, eihän nuo enää mahdottoman pieniä ole 3v9kk ja 1v10kk. Itsellekin univelkaa tuntuu kertyvän aina välillä enemmänkin. Kuopus heräilee öisin, ei joka yö mutta silloin tällöin.
Voisit myös jutella lapsesi isän kanssa, on yhtä velvollinen hoitamaan lastanne kun sinä. :)

Lapselle riittää normaali arki, ei ole pakko olla koko ajan menossa tai tekemässä. Yritä saada levättyä, niin kaikki asettuu taas suhteisiinsa.

Löytyykö nurkiltanne esim.perhekahvilaa? Hyvällä tuurilla sieltä löytyy joku kanssasisar, jonka kanssa voi päätään tuulettaa.

vasta tuli radiossa ohjelma, että lapselle on kaikkein paras turvallinen kotiympäristö ja se että vanhempi on läsnä siellä kotona. ei tarvi olla kokoajan olla menossa ja luomassa virikkeitä. lapselle pitää antaa tilaa hoksata itse uusia leikkejä ja touhuja

Yhteistyössä