En osaa enää linkittää kuvia tänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Siis mitä mä NYT teen väärin??
Vai eikö pysty siirtämään tänne kuvaa esim. yhden kennelin sivuilta? Ois ollut niin söpö kuva tuohon yhteen ketjuun.

Saattaa olla, että tähän nyt testailen, älkää häiriintykö :ashamed:

hymiot.jpg

Voisiko joku kiltti vääntää vielä rautalangasta miten tänne linkitetään esim. joku lehtijuttu.. Mulla ei nyt leikkaa. Tommoset hymiöt ja muut hömpöt kyllä tulee :headwall:

Esim. toi Lidlin sukkahousumainos?? En tajuu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maalaat hiirellä sen osoiterivin ja valitse kopioi hiiren oikeasta.Sitten tulet tähän kirjoitustilaan ja hiiren oikeasta liitä.

Tai sitten painat sen osoiterivin päällä hiiren vasenta.Näinkin sen pystyy maalaamaan.Sitten vain kopioit ja liität.

Klikkaa hiiren oikealla napilla sitä kuvaa. Valitse copy image location (tai jos sul suomeksi niin vastaava) ja sitten kursori tohon kirjoituskenttään palstal ja paste eli liitä. Jos sivulla on tekstiä ja yksi kuva, ei sen kuvan osoite ole osoitekentässä. Kuva on useimmiten .jpg tai .gif.

http://www.suomi24.fi/include/sarjakuvat/0621.gif

Tämä on vaan yksi esimerkki, en lukenut koko sarjakuvaa, mutta pystyiskö tämän laittamaan ihan niinku suoraan tänne? Siis niin, että sarjakuva näkyis ihan tässä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Hö!
Ehkä mä jätän tän muiden hommaksi :whistle:

Mä varmaan teen tuon "harmaana" eri lailla kuin te.Kopioin kuvan osoitteen (klikkaan hiirellä kuvan päällä) ja laitan alkuun hakasulun img ja perään hakasulku.Loppuun hakasulku,kenoviiva ja hakasulku.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Hö!
Ehkä mä jätän tän muiden hommaksi :whistle:

Mä varmaan teen tuon "harmaana" eri lailla kuin te.Kopioin kuvan osoitteen (klikkaan hiirellä kuvan päällä) ja laitan alkuun hakasulun img ja perään hakasulku.Loppuun hakasulku,kenoviiva ja hakasulku.

Jotkut mustat puhuu että täytyy klikata jotain maisemakuvaa joka teillä näkyy.Sitä en tiedä missä vaiheessa.

Uusimmat

Yhteistyössä