en oo katsonut yhtään jaksoa Totuuden hetkestä enkä BBstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bdt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bdt

Vieras
Varsinkin Totuuden hetki tuntuu jo pelkkien mainosten perusteella olevan aivan helvetin tyhmille katsojille ja vielä tyhmemmille ohjelmaan osallistujille tarkoitettu.
Miksi ihmeessä pitää mennä alahuuli täristen tunnustamaan tekosensa tai tekemättä jättämisensä kaikelle kansalle. Ja sitten vielä ilmoittaa että sai potkut ohjelman takia. Ei helvetti.
Onko Suomen kansa tosiaan niin tirkistelynhaluista että tuollainenkin ohjelmaformaatti lyö leiville. Ai niin, synnyttäähän se lisää julkkiksiä tähän maahan.
Ihmettelen myöskin BBtä jonne on selvästi valittu heikon psyyken omaavia, esim. homoja jotka sitten suljetussa tilassa viinan voimalla saadaan tekemään kaikkea noloa ja kansa tapittaa olohuoneissaan ja kauhistelee. Homo saa luvan lähteä kotiinsa. Tuskinpa kukaan soittelee perään että miten nyt jakselet kun/jos tajusit miltä sun mokailut näyttää ruudussa koko kansan mielestä. BB tä juontaa aina vaan hirviömmän näköisemmäksi muuttuva entinen kiva Vappu Pimiä, hullunkiilto silmissä KUKA TÄNÄÄN HÄÄDETÄÄN.
Ei helvetti miettikää nyt ihmiset itsekin mitä telkuistanne katsotte. Ei toi ohjelma voi olla millään tavalla hyvää viihdettä, jos se alkaa tuntua siltä niin hakeutukaa hiljaisuuden retriittiin mietiskelemään arvojanne.
Olen puhunut .

Täyttä asiaa! Tosin en itekään ole katsonut kyseisiä ohjelmia, enkä nähnyt mainoksia vaan ainoat tietoni niistä saanut tältä palstalta! Josta päästäänkin siihen, että tuohon listaan vois heti kolmanneksi lisätän tän palstan...

En minäkään, mä en edes tiedä, minkätyyppinen ohjelma on se "Totuuden hetki". BB on, ikävä kyllä, median kautta hiukan mulle ns auennut. Mutta se riittääkin, yhtään jaksoa ei tarvitse katsoa. Ja hyvä niin :D

Sama täällä. En sitten yhtään ymmärrä, mikä niissä katsojiin vetoaa. Kun jotkut alkaa tuolla toreilla ja turuilla ns. analysoimaan bb:n osallistujia, antaa se jotenkin niin urpon kuvan keskustelijoista että huhhuh.

Totuuden hetkeä oon kattonut, menee mulla ainakin hömppäviihde-kategoriaan. En silti käsitä että miten joku voi olla noin rahanahne, että menee siihen pilaamaan suunnilleen koko elämänsä muutaman kymmenen tonnin porkkanalla (joka vielä usein jää saamatta).
Saanpahan itsekseni päivitellä ihmisten hölmöyttä.

Ja BB tosiaan on ihan paskaa. Sitä en kattois vaikka maksettais.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:
No hyvinpä ainakin mukana pysyt ohjelmista vaikka et "seuraakaan" :whistle:

Naulan kantaan. BBstä on juttua Iltalehdessä joka pv ja Totuus-ohjelman mainos jo kertoi olennaisen.
En halua katsoa niitä hienostellakseni vaan sen takia että ne ovat osallistujiensa hyväksikäyttöä.

Yhteistyössä