En ollut uskoa korviani--

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen kerroin äidilleni, että aiomme mahdollisesti yrittää viidettä lasta.

Olin varma, että äitini saa "sydärin", mutta sanoikin sitten " muista nyt sitten että raskaaksi aikova ei sais juoda alkoholia." Vanhemmillani oli laivatuliaisia ja kysyi , otanko pari siideriä itselleni saunajuomaks.

Uskomatonta. Olin varma, että suuttuu tai alkaa marmattamaan jotain.

Näköjään nuo anopit ja äidit osaa joskus yllättää.

mun äiti tuskin ilahtuu jos nyt kerron, että odotan viidettä lastani. siksipä en sitä varmaan kerrokaan. saa sitten todeta sen ihan itse. mulla näkyy nuo raskaudet aina aikas helposti.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mun äiti tuskin ilahtuu jos nyt kerron, että odotan viidettä lastani. siksipä en sitä varmaan kerrokaan. saa sitten todeta sen ihan itse. mulla näkyy nuo raskaudet aina aikas helposti.. ;)

Onnea! viides siis tulossa ?

Ihanaa!

ap

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
:hug: ihanaa, mun äitini suhtautumista olen myös pelännyt, mutta otti kuudennen vauvauutisen oikein iloisesti :)

onnea sinulle! Ja kiitos! Vaikkakaan lapsiluku ei kuulu uille kuin omalle perheelle, niin siltikin kiva saada lämminvastaanotto tälle ajatukselle.

ap

Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:
mitä väliä sillä on miten muut raskauteen suhtautuu? eikös se lapsiluku ole joka pariskunnan oma päätös?

On toki oma päätös, mutta joskus toisten ajattelemattomat sutkautukset voivat loukata. Mun appivanhemmat ainakin osasivat yllättää ja loukata mua ja miesta huomautuksillaan...

Yhteistyössä