En ollut aiemmin "tavannut" niin paljon unilääkkeitä syöviä

• Viestiketjun aloittaja terve
  • Ensimmäinen viesti
jep. se on yleistä. lasten saamisenjälkeen on ollu vaikeuksia saada unta. se on kausittaista,joskus tulee helposti ja joskus sitä valvoo aamuyöhön ja on sit naatti kokopäivän.
onneks on niitä lääkkeitä. en mä niitä tosin voi ottaa kun viikonloppusin että mies sillon herää syöttään vauvaa yöllä ja aamulla nousee kaikkienkanssa. mulle tulee sellanen pöhnä noista lääkkeistä.

ap
Mä en ole varmaan koskaan nukahtanut yhtä nopeasti ja nukkunut niin sikeästi kuin lasten syntymien jälkeen. Hyvä että pää tyynyyn ehtii, sen verran naks sitä illasta jo on =)

Harmaantunut
Pakko kommentoida tähän, että samaa olen joskus miettinyt, tai oikeamminkin noita mielialalääkkeitä syövien määrää. Että onko heitä oikeasti näin paljon, vai ovatko jostain syystä "kasautuneet" tänne KaksPlussalle? Enkä tarkoita millään pahalla tai arvostelevasti tätä, kunhan on pistänyt silmään. In real life kun en tunne ketään, joka olisi sanonut tai josta tietäisin, että käyttää mielialalääkkeitä. Ehkä on sitten niin iso tabu, ettei siitä puhuta?

Harmaana
Mun mies syö ajoittain nukahtamislääkkeitä. Tarvitsee niitä ihan tosissaan, stressaa hirveästi, matkatyö jne. Se on sille niin iso paikka ettei siitä puhu, ja minäkään en saa missään tapauksessa mainita asiasta. Joka kerta kun se ajattelee ottavansa sellaisen, miettii ja potee asiaa. Eli en yhtään ihmettele ettei ap sellaisia ihmisiä tiedä. Harvat niistä puhuu.

Yhteistyössä