A
ap
Vieras
Aloin pelaamaan tota frontiervilleä, mutta mä epäilen, että olen jossain vaiheessa estäny sekä kutsut siihen liittyen että etusivun ilmoitukset. Miten saan ne takaisin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näyttäs kuitenkin siltä, ettei sitä sovellusta ole ainakaan millään tapaa estetty (tietenkään kun kerran sitä nyt pelaan) mutta luulis, että etusivulla jotain kys. pelistä olis, kun kerran aika moni ystävistä sitä näyttäisi pelaavan. Ei ymmärrä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näyttäs kuitenkin siltä, ettei sitä sovellusta ole ainakaan millään tapaa estetty (tietenkään kun kerran sitä nyt pelaan) mutta luulis, että etusivulla jotain kys. pelistä olis, kun kerran aika moni ystävistä sitä näyttäisi pelaavan. Ei ymmärrä. :|
siulla pitää olla naapureita, silloin näet kuka ystävistäsi pelaa sitä..
Alkuperäinen kirjoittaja Tinker83:Jos oot piilottanu etusivulta ne ilmotukset niin saat ne takasin kun menet jonkun kohdalle ja painat "Piilota" sit se antaa "Muokkaa asetuksia" ja siitä vaan laitat sen äsken piilottamasi henkilön takasin esille ja sit "sovellukset" ja sieltä näkee ootko piilottanu sen sovelluksenIte teen noin, en tiiä onnistuuko muutoin
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Laita etusivun uutissyötteeksi kohokohdat ja käy kurkkaamassa etusivun alareunasta muokkaa asetuksia. Sieltä näet estetyt sovellukset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Laita etusivun uutissyötteeksi kohokohdat ja käy kurkkaamassa etusivun alareunasta muokkaa asetuksia. Sieltä näet estetyt sovellukset.
KIITOS! TÄMÄ AUTTOI!![]()
Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny?![]()
(Mä vannotin farmvillen lopettamisen jälkeen, etten ala pelaamaan mitään tämmöstä.)
Alkuperäinen kirjoittaja Tinker83:(Mä vannotin farmvillen lopettamisen jälkeen, etten ala pelaamaan mitään tämmöstä.)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Löytyskö tähän viel vastausta, kun te ootte niin ihan vikkelän fiksuja:
"Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny?Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny?
"
Alkuperäinen kirjoittaja Mupelo:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Löytyskö tähän viel vastausta, kun te ootte niin ihan vikkelän fiksuja:
"Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny?Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny?
"
Pyydä jotain kaveria laittamaan sulle kutsu. Jos ei tuu, niin käy seinän asetuksista katsomassa mättääkö siellä joku.