En olis uskonu tätä alotusta tekeväni, mut FB:sta asiaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Aloin pelaamaan tota frontiervilleä, mutta mä epäilen, että olen jossain vaiheessa estäny sekä kutsut siihen liittyen että etusivun ilmoitukset. Miten saan ne takaisin?

Eiköhän ne saa muutettua sieltä Käyttäjätili/Sovellusasetukset -nimisestä paikasta. Luulisin ainakin.. ;) Sitten sieltä vain painat että Muokkaa asetuksia.. (Ja sieltä saa samalla poistettua sovelluksia joita ei halua enää käyttää.)

Näyttäs kuitenkin siltä, ettei sitä sovellusta ole ainakaan millään tapaa estetty (tietenkään kun kerran sitä nyt pelaan) mutta luulis, että etusivulla jotain kys. pelistä olis, kun kerran aika moni ystävistä sitä näyttäisi pelaavan. Ei ymmärrä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Näyttäs kuitenkin siltä, ettei sitä sovellusta ole ainakaan millään tapaa estetty (tietenkään kun kerran sitä nyt pelaan) mutta luulis, että etusivulla jotain kys. pelistä olis, kun kerran aika moni ystävistä sitä näyttäisi pelaavan. Ei ymmärrä. :|

siulla pitää olla naapureita, silloin näet kuka ystävistäsi pelaa sitä..

Jos oot piilottanu etusivulta ne ilmotukset niin saat ne takasin kun menet jonkun kohdalle ja painat "Piilota" sit se antaa "Muokkaa asetuksia" ja siitä vaan laitat sen äsken piilottamasi henkilön takasin esille ja sit "sovellukset" ja sieltä näkee ootko piilottanu sen sovelluksen :) Ite teen noin, en tiiä onnistuuko muutoin

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:

siulla pitää olla naapureita, silloin näet kuka ystävistäsi pelaa sitä..

Näkeehän sen tuolta My neighboursista jo ennen ku ne on mun naapureita. =)

Mut miten etusivulle saa jo estetyt/piilotetut jutut takas?

Alkuperäinen kirjoittaja Tinker83:
Jos oot piilottanu etusivulta ne ilmotukset niin saat ne takasin kun menet jonkun kohdalle ja painat "Piilota" sit se antaa "Muokkaa asetuksia" ja siitä vaan laitat sen äsken piilottamasi henkilön takasin esille ja sit "sovellukset" ja sieltä näkee ootko piilottanu sen sovelluksen :) Ite teen noin, en tiiä onnistuuko muutoin

Kun se ei anna mulle sitä jostain syystä, siis sitä Muokkaa asetuksia. Mä tiesin ton, että tuollai pitäis onnistua, mut jostain syystä ei toimi. Kokeilin vielä todella monesta kohtaa. Täytyy taas siirtyä explorerilla kokeilemaan, jostain syystä ihan aina ei jaksa mozillan puolella koko FB ees toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Laita etusivun uutissyötteeksi kohokohdat ja käy kurkkaamassa etusivun alareunasta muokkaa asetuksia. Sieltä näet estetyt sovellukset.

KIITOS! TÄMÄ AUTTOI! :)

Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny? :o

(Mä vannotin farmvillen lopettamisen jälkeen, etten ala pelaamaan mitään tämmöstä. :D)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Laita etusivun uutissyötteeksi kohokohdat ja käy kurkkaamassa etusivun alareunasta muokkaa asetuksia. Sieltä näet estetyt sovellukset.

KIITOS! TÄMÄ AUTTOI! :)

Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny? :o

(Mä vannotin farmvillen lopettamisen jälkeen, etten ala pelaamaan mitään tämmöstä. :D)

Oleppa hyvä. Itse painiskelin saman ongelman kanssa joku aika sitten ja tuli selviteltyä miten saa takaisin =)

Löytyskö tähän viel vastausta, kun te ootte niin ihan vikkelän fiksuja:

"Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny? :o Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny? :o"

Alkuperäinen kirjoittaja Tinker83:

Samoin!!! Ja eikun vaan :laugh: [/quote]

No kun rupes tuntumaan, että vois ihan pikkisen vaan katsoa millanen tuo peli on... :ashamed: :laugh:
Mut tämän lopetan HETI ku alkaa yhtään tökkiä!

"Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny? :o Mutta sitä en tietenkään tiedä, että tuleeko kutsut perille, kun oonhan mä tietenkin nekin estäny? :o"

Pyydä jotain kaveria laittamaan sulle kutsu. Jos ei tuu, niin käy seinän asetuksista katsomassa mättääkö siellä joku.

Alkuperäinen kirjoittaja Mupelo:

Pyydä jotain kaveria laittamaan sulle kutsu. Jos ei tuu, niin käy seinän asetuksista katsomassa mättääkö siellä joku.

Täytyy koittaa. =)
Tai sitten lopettaa pelaaminen, ennen ku alottaakaan. :laugh:

Yhteistyössä