Kyllä siellä menee kaupaksi, kun muistat muutaman seikan. Kuvaa HYVÄSSÄ VALOSSA ja suorista vaate siistiksi ennen kuvan ottoa. Mainitse kaikki seikat, joiden uskot vaikuttavan ostopäätökseen; väri, koko, mitat, reikiä? tahroja? nukkaa?, ilmoita postikulut, mutta älä liiottele niitä! Itse en huuda keneltäkään, joka ilmoittaa bodyn postikuluiksi 2 uroa. Body tulee edullisimmillaan 0,65 :lla, kalleimmillaan 1,20 :lla.
Mä olen itse muutaman kerran saanut karvaasti pettyä noihin nollakohtaisiin tuotteisiin, kun olen semmoisia listannut. Mennyt ihan pilkkahintaan
. Viimeksi jouduin luopumaan kolmella eurolla yhdestä ihanasta toppatakista, kun kuvittelin, että nollan lähtöhinta ja pieni korotus houkuttelisi huutajia...
Toisin kävi.
'Itse en laittaisi nollan lähdöllä kuin ne vaatteet, joista ei todellakaan olis väliä vaikka sitten menisivät sillä yhdellä eurolla.
ÄLÄ käytä hintavarausta. laita suoraan se hinta, jolla olet valmis kohteesta luopumaan. Itseäni vituttaa ihan suunnattomasti HV kohteet.
Monesti käy niin, ainakin itselläni olen huomannut, että kohde saattaa olla kuukausikaupalla vailla huutoja, sitten yksi ihminen erehtyy huutamaan sitä ja mukaan ilmestyy 6 kilpailijaa :O
.
Kai ne ajattelee, että kohteen on pakko olla hyvä ja hieno kun noi muutkin sitä huutaa
.