En ole lukenut yhtään uutisia.

vierailija
En enää edes mene ylen enkä hesarin sivuille. Iltiksiäkään en ole vilkuillut.
Tekee hyvää.
Tunnun silti vieläkin tietävän ihan liikaa kun käyn keskustelupalstoilla.
Jospa saisin huomenna vähennettyä sitäkin. Otan ja kudon vaikka jotain. Se vaatii paljon itsekuria.
On niin helppo selata kännykkää ja napsia suklaata suuhun samalla. Kun ilmat lämpenee, niin se on sitten helpompaa. Ei ole tarvetta lämmitellä peiton alla.
Sitä odotellessa 🍫☕

vierailija
Viestisi ovat ystävällisiä ja mieltä lämmittäviä.
Selasin uutisia. Zele tuli Suomeen vaimonsa kanssa.
Putin vetkutteli, ja odotutti itseään kuten aina ennen Donin puhelua.
Siinä tärkeimmät uutiset.
Fiksuinta on kuunnella Yle radio 1 uutiset ja Yle News.
Olen vähentänyt kirjojen lukemista. Aion lisätä ulkoilua. Tästä palstasta olisi paljon iloa, jossa täällä ei olisi melko pelottavan oloisia häiriköitä jaVenäjän trolleja.

vierailija
Viestisi ovat ystävällisiä ja mieltä lämmittäviä.
Selasin uutisia. Zele tuli Suomeen vaimonsa kanssa.
Putin vetkutteli, ja odotutti itseään kuten aina ennen Donin puhelua.
Siinä tärkeimmät uutiset.
Fiksuinta on kuunnella Yle radio 1 uutiset ja Yle News.
Olen vähentänyt kirjojen lukemista. Aion lisätä ulkoilua. Tästä palstasta olisi paljon iloa, jossa täällä ei olisi melko pelottavan oloisia häiriköitä jaVenäjän trolleja.
Mukavaa, että tykkäät 😊
Tämä olisi ihan kiva palsta jos puhuttaisiin muustakin kuin politiikasta. Olen niin kyllästynyt siihen.
Puhuttaisiin ihan tavallisista asioista vaan. Harrastuksista ja suunnitelmista ja semmosista.

vierailija
Mukavaa, että tykkäät
Tämä olisi ihan kiva palsta jos puhuttaisiin muustakin kuin politiikasta. Olen niin kyllästynyt siihen.
Puhuttaisiin ihan tavallisista asioista vaan. Harrastuksista ja suunnitelmista ja semmosista.
Olen aina kirjoittanut tavallisesta arjesta ja ruokakauppareissuistani.
Aloin naputella Soneraplazan Elleissä vuosituhannen vaihteessa työni lomassa.
Silloin ei ollut palstahäiriköitä.
Mielenterveysongelmaiset ovat heitteillä ja ajautuvat hoidon puutteessa näille yleisille nettipalstoille. Pitää vain kestää, tai sitten unohtaa nämä sivut.
Vauva av:lla on saippuasarjani ketju. Kävin lukemassa sarjan nettisivulta, että yksi sarjan pitkäaikaisista näyttelijöistä odottaa viidettä lastaan 7. raskauskuukaudellaan.

Yhteistyössä