En ole keksinyt miehelle synttärilahjaa ja tänään pitäisi jo ostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Olen miettinyt asiaa pitkään ja nyt viimeviikkoina asia on unohtunut :( kunnes tänä aamuna tajusin, että tänään pitäisi käydä ostoksilla.

Mies ostaa minulle aina todella hyviä lahjoja ja minua harmittaa kun on aina näin vaikea keksiä. Tiedän, että tabletista ilahtuisi todella paljon mutta ei ole järkevää laittaa tällä hetkellä rahaa lahjaan 250€ Enkä tiedä onko halvempaa järkevää ostaa kun ei niistä ole mitään kokemusta. Eli saa suositella hyvää ja halpaa tablettiakin jos tietää.

Aikaisemmin olen ostanut lippuja tapahtumiin, paitoja, hajusteita, kirjoja, cd boxeja yms. Mutta nyt pitäisi keksiä jotain muuta. Miten tämä voikin olla näin hankalaa.

[QUOTE="Apua";30159414]Lauantaina on synttärit (huomenna en ehdi kauppaan). Täyttää 32.[/QUOTE]

Vie syömään ja jonnekin tapahtumaan. Viettäkää koko päivä laatuaikaa ja tehkää asioita joista mies tykkää.

Ei tykkää nikkaroida eli minä hoidan meillä remonttihommat, pyörän korjaukset yms. Mies ei varmaan edes tiedä mitä työkaluja meiltä löytyy kun ei ole niitä tainnut kertaakaan käyttää 10 vuoden aikana mitä ollaan yhdessä asuttu (ja näistä 5 v asuttu omakotitalossa jossa puuhaa on riittänyt) Eli tuskin innostuu työkaluista tai vastaavasta. Lapsenvahtia on hankala saada nyt lähiviikkoina eikä mitään sopivan tuntuista tapahtumaa löytynyt mistään lippupalvelusta. Siksi ei varmaan mikään tekeminen onnistu.

Mitä se mies harrastaa? Jotain siihen liittyvää ekstraa?
Meillä ainakin jatkuva rahapula ja kummallakin loputon lista mitä haluais sitten kun jotain ylimääräistä on.

Jotain harrastuksiin liittyvää tai lahjakortti ?
Käykää jossain syömässä tai vaikka elokuvissa tai jossain tapahtumassa,jos sellainen kiinostaa.

Yhteistyössä