En ole ennen nähnyt hevosen näköistä naista, nyt olen. Ja vielä tulevan prinssin rakastajatar

Hewletin Paccardi

Aktiivinen jäsen
08.01.2008
2 243
0
36
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2104369

Tai tuskin Joonaksesta enää mitään prinssiä tulee... Olis vaan kiva tietää mitähän tämän kyseisen naisen vanhemmat mahtaa tuumata tästä tilanteesta että tytär ilmoittaa lehdille maannensa yhden illan suhteen kanssa... :whistle:

oho, no joo... madeleine vs. salarakas... joko madeleine on aivan vitun pirullinen ihminen, oikee ihmishirviö, tai sitten tuo salarakas ottaa paremmin suihin ja antaa tehä seksuaalisesti mitä vaan.

en muuta kyllä keksi ja törkeestihän tuo oli sanottu. :/ voihan se tietty olla että juunas on ollu samalla aaltopituuella henkisesti salarakkaansa kanssa muttei sitten madeleinen kanssa...

P_2008_531484_B.jpg

tässä on siis huomattavasti parempi kuva. jännä mitenkä noi lehet aina saaki kaivettua ne epäonnistuneimmat otokset :whistle: ihan nätti tyttö kyseessä.

*muoks* ja joo, mie nyt näytän aina kuvissa hevoselta...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamunaama:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No on kyllä törkeästi sanottu, kaiken lisäksi kyseessä on vielä täysin epäonnistunut kuva. Sinustakin saa ihan yhtä kamalan otettua.

En mä silti lykkää itseäni tieten tahtoen julkisuuteen... :D

no mutta nyt tuli käsipalloilijoille huomattavasti enemmän julkisuutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
No on kyllä törkeästi sanottu, kaiken lisäksi kyseessä on vielä täysin epäonnistunut kuva. Sinustakin saa ihan yhtä kamalan otettua.

ja sana käsipalloilijakin saa ihan uuden merkityksen... :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ja sana käsipalloilijakin saa ihan uuden merkityksen... :whistle: :laugh:

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä