En ole enää viihtynyt palstalla uudistuksen jälkeen entiseen tapaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Björn

Aktiivinen jäsen
15.03.2009
17 686
5
36
Kokonaisuus on jollain tapaa sotkuinen, ja tulen levottomaksi kun luen näitä keskusteluja. En pysy ollenkaan perässä, minkä keskustelun olen avannut, mihin on tullut uusia viestejä jne. Sivut hidastelevat ja profiili on sekava. Rippeitä siellä täällä.

Vanha ulkoasu takaisin!

No niin on tuntunu katoavan moni muukin..Hassua vaan sinällää kun eihän tähän totukkaan ellei tätä käytä...Mä en enää koe mitää ongelmaa palstailussa nyt kun tää ei enää ees jumi..

Minusta taas on kiva, kun näkee heti mihin on jo vastannut, avatun ja avaamattoman erottaa toisistaan jne. En ole käyttänyt kaikkia ominaisuuksia vielä, mutta ihan kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;21900374:
Kokonaisuus on jollain tapaa sotkuinen, ja tulen levottomaksi kun luen näitä keskusteluja. En pysy ollenkaan perässä, minkä keskustelun olen avannut, mihin on tullut uusia viestejä jne. Sivut hidastelevat ja profiili on sekava. Rippeitä siellä täällä.

Vanha ulkoasu takaisin!

Yhdyn tähän viestiin ja mielelläni yhtyisin myös viestintuojaan :p

Sama täällä, jotenki tää tuntuu kauheen hankalalta käyttää. Kyllähän tän varmaan käyttämällä oppii, mut ku ei enää ees huvita tulla tänne... :/ nytkään en jaksanu kirjautuu.

Ja hullun ärsyttävää kun tää on näin hidas. Pitää oikeen miettiä että haluanko ihan varmasti lukee just ton ketjun. Ei viitti turhaan aukoo noita uusia sivuja. Jää tää palstailu aika lyhyeksi kun pinna palaa näiden latausaikojen kanssa.:headwall::headwall:

Ihan samaa mieltä kuin ap!

Koko ajan tietenkin oppii lisää tästä ja sitä kautta homma helpottuu, mutta jotakin puuttuu. Lisäksi täältä puuttuu entinen meno ja monta "tuttua", tuntuu, että kirjoittajat on ihan vieraita.

Mä rupean nyt liikkikseksi, mutta ilahdun aina kun näen tuttuja nikkejä. Niin tapahtuu valitettavan harvoin.

Minen opi ikinä, että klikatut linkit ei avaudu uuteen ikkunaan. Usein huomaan tillottavani työpöytää.:snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;21900374:

Vanha ulkoasu takaisin!

Yhdyn tähän viestiin ja mielelläni yhtyisin myös viestintuojaan :p

Mie tykkään kauheasti pikaluku toiminnasta. Sen kun hoksasin, niin oon säästynyt kaikilta turhilta ketjun avaamisilta. Jos otsikko ei kerro tarpeeksi niin tolla näkee onko avaamisen arvoinen viesti :D

Pikkuhijaa tähänkin tottuu. Mutta kyllä tässä huonojakin juttuja on. Vähän liikaa kaikkea sivulla, väriä, palkkia, pikkutekstejä...

Yhteistyössä