en oikeen tiiä miten tänkin ymmärtäis??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minsku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minsku82

Aktiivinen jäsen
20.08.2009
1 253
3
36
oon hakenu yhteen duuni paikkaan ja oon siis jo töissä siel mutta määräaikasena. No nyt sitten paikka taas haussa ollu hain ja nyt laitto uudestaan sen hakuun.. kysyin esimieheltä ja vastas että " haluaa lisää hakijoita" okei miks ei voi vaan sanoa että sori sä et oo se kenet haluan jatkavan. paikkoja on ollu 5 ja nyt jäljellä 3. siis kka:n paikka..

jaaha että koulussa työpaikka - vaikuttaapas ikävältä mutta:

se mahdollisuus tuli mieleen vielä että on näitä työttömiä työnhakijoita. Heitä palkataan joihinkin paikkoihin mieluummin kuin muita, pätevyydestä kai riippumatta sitten. Koska heistä saa sen tukirahan se työnantaja.

olen pätevä.. 2007 valmistunu jonka jälkeen olen joka lukuvuos ollu töissä aina määräaikasena tää oli toka vuos samas kunnas/kaupungissa. ja joo koulunkäyntiavustaja siis

Mulle oikein soitettiin kotiin ja kyseltiin tulisinko työmarkkinatuella koulunkäyntiavustajaksi, vaikka ei mitään koulutusta hommaan ole. En mennyt, kun sain saman rahan olemalla kotona (olin vasta juuri valmistunut!), ja mahdollisesti joku toinen sai sitten siitä hyvästä työpaikan, ja ihan palkallisen sellaisen.

Niin no mä en tota työtä todellakaan rahasta tee vaan ihan sydämestä :heart: oppilaat ovat esyjä ja aivan loistavia tyyppejä.. ja se miten ovat kasvaneet ja muuttuneet syksystä tähän päivää on huima.. kiitosta on tullu kotoolta asti.. rehtori ei vaan näytä olevan tyytyväinen. töitä teen näiden lasten/nuorten kans 24/7. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
olen pätevä.. 2007 valmistunu jonka jälkeen olen joka lukuvuos ollu töissä aina määräaikasena tää oli toka vuos samas kunnas/kaupungissa. ja joo koulunkäyntiavustaja siis

Aika usein kai tota tehdään, ihan perseestä. Todennäköisesti pääset taas määräaikaiseksi ensi vuodeksi..
Kannattaa omasta liitosta kysellä mikä on laillista ja mikä ei.

joo no tarkotus on ottaa yhteyttä liittoon ja olenkin jo ottanu mut odotettaan tän kuun loppuun asian tiimoilta. ja senkin kun rehtori on palkannu 2 jo joilla kummallakaan ei ole pätevyyttä..

Mulle on kans kerran sanottu (ja vahvistettu ihan oikeaksi käytännöksi) että laitetaan hakuun uudestaan jos on vain yksi hakija. Tosin olin raskaanakin sillon ja vaikka mitä..

mutta nyt sain viran jota hain, vihdoin! (enkä ole uskaltanut töissä kertoa että raskaana ollaan taas, kun viimeksi jäi työt saamatta kun odotin esikoista...)

Niin no mä en tota työtä todellakaan rahasta tee vaan ihan sydämestä :heart: oppilaat ovat esyjä ja aivan loistavia tyyppejä.. ja se miten ovat kasvaneet ja muuttuneet syksystä tähän päivää on huima.. kiitosta on tullu kotoolta asti.. rehtori ei vaan näytä olevan tyytyväinen. töitä teen näiden lasten/nuorten kans 24/7. :ashamed:

Minä kyllä myönnän tekeväni töitä rahan takia, kun en pyhällä hengelläkään elä. ;)

Mutta hienoa että olet löytänyt kutsumuksesi! Ne kiitokset pitäisi välittää jotenkin sen rehtorinkin tietoon, niin ehkä muuttuisi ääni kellossa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
ap sanoitko että teet 7kautta 24 niitä töitä. Miksi näin ?

työpäivän lisäks oppilaat pitävät yhteyttä netin välityksellä 13-16vuotiaita. haluavat purkaa sydäntään ja tukea. niin kun sanoin erityisluokka jossa olen esy. miksi? en tiedä.. en todellakaan tiedä miksi teen niin.. ne tarvii vaan jonkun jolle puhua ja purkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ilmaistyövoima:

Minä kyllä myönnän tekeväni töitä rahan takia, kun en pyhällä hengelläkään elä. ;)

Mutta hienoa että olet löytänyt kutsumuksesi! Ne kiitokset pitäisi välittää jotenkin sen rehtorinkin tietoon, niin ehkä muuttuisi ääni kellossa. :)

tuo palkka täs ammatis ei oo mikään hurja.. vähän päälle 900? käteen joka kuu..

pakko kysyy teilt et mitä tekisitte täs tilantees nyt eli:

saisin paikan 25km päästä MUTTA mulla ei ole ajokorttia eli kulkeminen menis bussilla, mikä on ihan ok muute! Mutta päivät alkais mulla ja 6vllä klo:5.00 sit päiväkodille 6.00 ekalle bussille klo:6.35 kaupunkingst toisella bussillä töihin 7.10. sitten töistä pääsen 16.00 bussilla kotiin hae lapsi pk:sta vien kotiin, takas bussille ja sit koulunpenkille opiskelemaan 20.30 kotona!!!

ottaisitko työn vastaan??

saisin paikan 25km päästä MUTTA mulla ei ole ajokorttia eli kulkeminen menis bussilla, mikä on ihan ok muute! Mutta päivät alkais mulla ja 6vllä klo:5.00 sit päiväkodille 6.00 ekalle bussille klo:6.35 kaupunkingst toisella bussillä töihin 7.10. sitten töistä pääsen 16.00 bussilla kotiin hae lapsi pk:sta vien kotiin, takas bussille ja sit koulunpenkille opiskelemaan 20.30 kotona!!!

En todellekaan ottaisi.
Toivon että saat pitää nykyisen paikkasi!

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

En todellekaan ottaisi.
Toivon että saat pitää nykyisen paikkasi!

juuh sitä mäkin toivon..

Yhteistyössä