En nauti lainkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyllästynytsiihen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyllästynytsiihen

Vieras
En nauti seksistä lainkaan, vaikka harrastan sitä lähes joka päivä mieheni kanssa. En saa seksistä koskaan minkäänlaisia mielihyvän tuntemuksia. Seksi siis ei tunnu miltään ja toivon että yhdyntä olisi pian ohi. Haluja minulla on paljonkin, joten siitä tuo ei voi johtua. Mikähän voisi olla syynä? Onko kohtalontovereita?

Ellei tää ole provo, niin päivää ja haloo!

Jos kerran haluja on, mutta et silti nauti, niin kannattaisko ottaa miehen kanssa puheeksi, mistä itse pidät. Miksi harrastat seksiä miehesi kanssa joka päivä, jos et itse saa siitä mitään kicksejä?

En kyllä suostuisi tollaseen jokapäiväiseen "sääliseksiin", jos itse vaan miettisin samalla, että mitähän ruokaa laittaisin huomenna. Ja ellet nyt aivan narsistin tai muuten tumpelon kanssa ole yhdessä, niin luulisi jo miehenkin huomaavan, ettet ole täysillä mukana.

Tunnistin itseni kirjoituksestasi. Seurustelin yli 10 vuotta avomieheni kanssa, enkä koskaan tuntenut seksin aikana mitään mielihyvää, vaikka olisin ollutkin kiihottunut. Suhteemme loppuvuosina en enää edes halunnut seksiä, koska tiesin, ettei se kuitenkaan olisi tuntunut miltään. Asentoja kyllä tuli kokeiltua ja välillä kokeiltiin tietoisesti pitää yhdyntätaukoja, jospa asiaan olisi tullut muutosta. Suhde kuivui jo muutenkin kasaan, joten emme ole enää yhdessä. Olen nyt ollut parin muun miehen kanssa sängyssä ja alkanut jo hieman tuntea mielihyvää. Orgasmista on kuitenkin aivan turha haaveilla, sillä ei se seksi niin hyvältä tunnu. Olen vihdoin ajatellut hakea ongelmaani apua joltain ammattilaiselta, kunhan vaan saisin suuni auki.

Jotkut ihmiset eivät vaan seksuaalisesti sovi yhteen. Kannattaa harkita miehen jättämistäkin, tai kokeilla vierasta. Esim. täällä olisi tarjolla sementinkovaa paksua parrua ja oikeaa pelimiesasennetta, jolla orgasmit ja nautinnot saisi pintaan. Kannattaa kokeilla.

Yhteistyössä