Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin tossa pari vuotta sitten olis ollu "oikeampi" aika, eli 27-28veenä.
Alkuperäinen kirjoittaja lotta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin tossa pari vuotta sitten olis ollu "oikeampi" aika, eli 27-28veenä.
kuinka vanha sä sit olit ku sait lapsen?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olin kanssa 19 eikä kaduta.Ainoa mikä tässä on hiukkasen kaduttanut tai mietityttänyt on se etten nyt tekisi,anteeksi saisi,kahta lasta niin peräkkäin vaan nauttisin vauva-ajoista rauhassa kun nuorena aloitin lasten tekemisen kuitenkin ,anteeksi saamisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olin kanssa 19 eikä kaduta.Ainoa mikä tässä on hiukkasen kaduttanut tai mietityttänyt on se etten nyt tekisi,anteeksi saisi,kahta lasta niin peräkkäin vaan nauttisin vauva-ajoista rauhassa kun nuorena aloitin lasten tekemisen kuitenkin ,anteeksi saamisen.
Ei muakaan kaduta, jälkiviisaana vaan helppo ajatella, että ehkä olis ensin se ammatti kannattanu hankkia, ja muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Millä tavalla sä oot sitä mieltä, että olit ihan kersa? Siis mitä sä teit, miten käyttäydyit?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olin kanssa 19 eikä kaduta.Ainoa mikä tässä on hiukkasen kaduttanut tai mietityttänyt on se etten nyt tekisi,anteeksi saisi,kahta lasta niin peräkkäin vaan nauttisin vauva-ajoista rauhassa kun nuorena aloitin lasten tekemisen kuitenkin ,anteeksi saamisen.
Ei muakaan kaduta, jälkiviisaana vaan helppo ajatella, että ehkä olis ensin se ammatti kannattanu hankkia, ja muutenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja lotta:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin tossa pari vuotta sitten olis ollu "oikeampi" aika, eli 27-28veenä.
kuinka vanha sä sit olit ku sait lapsen?
19, eli ihan kersa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Niin mutta mitä sitä enään jossittelemaan *juu sitä tein itsekkin juuri tuossa viestissäni*![]()
Ja lisään vielä että järki ja tunteet kun ei kulje käsikädessä kai koskaan..vauvakuume ei ole yhteydessä järjenjuoksun kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Millä tavalla sä oot sitä mieltä, että olit ihan kersa? Siis mitä sä teit, miten käyttäydyit?
En mä mitään erikoista tehny, hoidin vauvaaJa kyllä nyt kun ajattelee, niin onhan 19v lapsi, kun esim. 30v vertaa. Vaikka silloin olinkin ihan aikuinen, omasta mielestäni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:tätä lukiessani mietin ihan väkisten että mitähän mietit sitten, kun täytät 50 v![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:Millä tavalla sä oot sitä mieltä, että olit ihan kersa? Siis mitä sä teit, miten käyttäydyit?
En mä mitään erikoista tehny, hoidin vauvaaJa kyllä nyt kun ajattelee, niin onhan 19v lapsi, kun esim. 30v vertaa. Vaikka silloin olinkin ihan aikuinen, omasta mielestäni
![]()