kuinka vanha sä sit olit ku sait lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin tossa pari vuotta sitten olis ollu "oikeampi" aika, eli 27-28veenä.
19, eli ihan kersaAlkuperäinen kirjoittaja lotta:kuinka vanha sä sit olit ku sait lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin tossa pari vuotta sitten olis ollu "oikeampi" aika, eli 27-28veenä.
Ei muakaan kaduta, jälkiviisaana vaan helppo ajatella, että ehkä olis ensin se ammatti kannattanu hankkia, ja muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olin kanssa 19 eikä kaduta.Ainoa mikä tässä on hiukkasen kaduttanut tai mietityttänyt on se etten nyt tekisi,anteeksi saisi,kahta lasta niin peräkkäin vaan nauttisin vauva-ajoista rauhassa kun nuorena aloitin lasten tekemisen kuitenkin ,anteeksi saamisen.
Niin mutta mitä sitä enään jossittelemaan *juu sitä tein itsekkin juuri tuossa viestissäni*Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei muakaan kaduta, jälkiviisaana vaan helppo ajatella, että ehkä olis ensin se ammatti kannattanu hankkia, ja muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olin kanssa 19 eikä kaduta.Ainoa mikä tässä on hiukkasen kaduttanut tai mietityttänyt on se etten nyt tekisi,anteeksi saisi,kahta lasta niin peräkkäin vaan nauttisin vauva-ajoista rauhassa kun nuorena aloitin lasten tekemisen kuitenkin ,anteeksi saamisen.
En mä mitään erikoista tehny, hoidin vauvaaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Millä tavalla sä oot sitä mieltä, että olit ihan kersa? Siis mitä sä teit, miten käyttäydyit?
Niin, mulla oli yks ammatin opiskelu sillon kesken, nyt jo valmis. Nyt opiskelen toista ammattia ja lapset kohta 5v ja 3v, minä 24v. Aina tässä on menty eteenpäin, mies on saman ikänen ja hänkin jatkoi opiskeluja vielä ja valmistu kun odotin toista lasta. Mä en tienny mitä halusin nuorempana, paitsi perheen. Joten sen olen jo saanut ja nyt mulla on aikaa miettiä, mitä haluan ammatikseni tehä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei muakaan kaduta, jälkiviisaana vaan helppo ajatella, että ehkä olis ensin se ammatti kannattanu hankkia, ja muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mä olin kanssa 19 eikä kaduta.Ainoa mikä tässä on hiukkasen kaduttanut tai mietityttänyt on se etten nyt tekisi,anteeksi saisi,kahta lasta niin peräkkäin vaan nauttisin vauva-ajoista rauhassa kun nuorena aloitin lasten tekemisen kuitenkin ,anteeksi saamisen.
Mä olin saman ikänen, ihan sopiva ikä.. kai.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:19, eli ihan kersaAlkuperäinen kirjoittaja lotta:kuinka vanha sä sit olit ku sait lapsen?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin tossa pari vuotta sitten olis ollu "oikeampi" aika, eli 27-28veenä.![]()
Jossitteleminen on mukavaa. Ei kulje ei...Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Niin mutta mitä sitä enään jossittelemaan *juu sitä tein itsekkin juuri tuossa viestissäni*![]()
Ja lisään vielä että järki ja tunteet kun ei kulje käsikädessä kai koskaan..vauvakuume ei ole yhteydessä järjenjuoksun kanssa![]()
tätä lukiessani mietin ihan väkisten että mitähän mietit sitten, kun täytät 50 vAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En mä mitään erikoista tehny, hoidin vauvaaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Millä tavalla sä oot sitä mieltä, että olit ihan kersa? Siis mitä sä teit, miten käyttäydyit?Ja kyllä nyt kun ajattelee, niin onhan 19v lapsi, kun esim. 30v vertaa. Vaikka silloin olinkin ihan aikuinen, omasta mielestäni
![]()
Varmaan sitä, että 30v on ihan kersaAlkuperäinen kirjoittaja C mom:tätä lukiessani mietin ihan väkisten että mitähän mietit sitten, kun täytät 50 v![]()
En sanos kaikista, että lapsi. Nuori vain. Siis on niiiiiin monta suorastaan surullista tapausta nuorista, mutta myös niiiiiin monta hyvää ja hienosti lastaan hoitavaa vanhempaa, että en sanos yleistäen noin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En mä mitään erikoista tehny, hoidin vauvaaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Millä tavalla sä oot sitä mieltä, että olit ihan kersa? Siis mitä sä teit, miten käyttäydyit?Ja kyllä nyt kun ajattelee, niin onhan 19v lapsi, kun esim. 30v vertaa. Vaikka silloin olinkin ihan aikuinen, omasta mielestäni
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel