Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja omps kummallista!:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ompas kummallista!:Meil 3v poika ja kyl leikitään suurin osa ajasta kun kotona ollaan, siis minä leikin hänen kanssaan, autoilla, kauppasta, kirjastoa, legoilla, ajetaan poljettavilla autoilla kilpaa, pelataan, piirretään, maalataan.. Kyl jokainen osaa leikkiä jos vaan haluaa! En ymmärrä miksi olette lapset tehnyt jos ette jaksa sit olla heidän kanssaan! Huhhuh mitä äitejä!!!
No niin, kipitäpäs taas takaisin sinne täydelliseen maailmaasi. Hei hei, turvallista matkaa :wave:
???
En ole sanallakaan maininnut täydellisyyttä!!??
Mut kyl mua ihmetyttää, et lapsia tehdään, mut niiden kans ei sit leikitä! Eikö sua ihmetytä? Mitä varten sit teette lapset, jos niiden kanssa ette ole..??
Luuletkos että ennen äidit jaksoi ja ehti leikkiä koko päivän lasten kanssa siinä huushollauksen, navetan ja kasvimaan välissä?? Meidän äiti ei koskaan leikkinyt meidän kanssa, luki kyllä paljon, ja minusta siinä ei ollut mitään outoa. Keskenämme me lapset leikittiin. Ja leikkihän on lapsen työtä, ei aikuisen...?Alkuperäinen kirjoittaja omps kummallista!:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ompas kummallista!:Meil 3v poika ja kyl leikitään suurin osa ajasta kun kotona ollaan, siis minä leikin hänen kanssaan, autoilla, kauppasta, kirjastoa, legoilla, ajetaan poljettavilla autoilla kilpaa, pelataan, piirretään, maalataan.. Kyl jokainen osaa leikkiä jos vaan haluaa! En ymmärrä miksi olette lapset tehnyt jos ette jaksa sit olla heidän kanssaan! Huhhuh mitä äitejä!!!
No niin, kipitäpäs taas takaisin sinne täydelliseen maailmaasi. Hei hei, turvallista matkaa :wave:
???
Mut kyl mua ihmetyttää, et lapsia tehdään, mut niiden kans ei sit leikitä! Eikö sua ihmetytä? Mitä varten sit teette lapset, jos niiden kanssa ette ole..??
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Luuletkos että ennen äidit jaksoi ja ehti leikkiä koko päivän lasten kanssa siinä huushollauksen, navetan ja kasvimaan välissä?? Meidän äiti ei koskaan leikkinyt meidän kanssa, luki kyllä paljon, ja minusta siinä ei ollut mitään outoa. Keskenämme me lapset leikittiin. Ja leikkihän on lapsen työtä, ei aikuisen...?Alkuperäinen kirjoittaja omps kummallista!:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja ompas kummallista!:Meil 3v poika ja kyl leikitään suurin osa ajasta kun kotona ollaan, siis minä leikin hänen kanssaan, autoilla, kauppasta, kirjastoa, legoilla, ajetaan poljettavilla autoilla kilpaa, pelataan, piirretään, maalataan.. Kyl jokainen osaa leikkiä jos vaan haluaa! En ymmärrä miksi olette lapset tehnyt jos ette jaksa sit olla heidän kanssaan! Huhhuh mitä äitejä!!!
???
Alkuperäinen kirjoittaja TitsuLiina:Ei luonnistu oikein sellainen "nyt tää menis kauppaan...kip,kap,kip,kap"-tyylinen leikki :ashamed: Niin ja siis meillä kun nuo isommat ovat kaikki poikia,niin vielä vaikeampaa on ollut yrittää jotain hemskatin taisteluleikkejä leikkiäOnneksi poikia on kolme,joten eipä paljon äitiä leikkiin tarvita. Tykkään kyllä lukea ja pelailla.
Tämäpäs oli ihana juttu!!! Minäkin tykkään leikkiä lasten kanssa millon mitäkin vähän "hölmöö", mutta yleensä kotona vaanAlkuperäinen kirjoittaja onnellinen:ehkä hauskimmat leikit tulee siitä että ei pelkää näyttää hölmöltä.. kyllähän mua on katottu "kieroon" kun olen ikeassa leikkinyt sammakkoa ja loikkinut lattialla, mutta ainakin sain siskontytön itkun loppumaan ja äiti sai tehdä ostoksia rauhassa.. ja oli siellä muillakin lapsilla hauskaalopuksi olin kameli joka kantoi selässään tämän pienen rohkean tytön pois isosta viidakosta...