En meinaa enää jaksaa... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Draumsyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Draumsyn

Aktiivinen jäsen
31.07.2009
5 320
1
36
Meillä oli viikon vierasputki, tänä aamuna lähtivät viimeiset. Oli mukavaa nähdä ihmisiä, mutta kyllä tuo viikko on liian pitkä. Mutta siinä nyt vaan kävi niin.

Esikoinen sairastui eilen influenssaan (näin oletan ainakin oireista) ja on tosi surkeassa kunnossa. Haluaisi vaan maata kanssani sängyllä. Mutta kun en minä ehdi. :'( Kaksi nuorempaa muksua ovat täysin vahdittavia normaalistikin ja nyt vielä reagoivat tuohon vierasmäärään. Ruoka pitäisi laittaa jossain välissä ja pyykitkin pestä ennen kuin pyykkivuori tunkee jo keittiön puolelle. Univelka painaa myös.

Kuopus huutaa joka ainoalla ruoalla (lapsen tapa ilmaista, että elämässä ei kaikki ole kunnossa). Ja jos ottaa pois pöydästä, huutaa nälkäänsä. Keskimmäinen tinttailee muuten vain, kun elämä on ollut niin resuista. Ja minä olen perheen ainoa aikuinen vielä huomisiltaan. Sitten on pari päivää aikaa teetättää työt miehellä ja itse yrittää levätä. Maanantaiaamuna jään taas yksin lasten kanssa.

Ja nuo lumetkin pitäisi lappaa pois tuolta talonseinustalta, kun miehen ne piti minun eriävästä mielipiteestäni huolimatta siihen lämmittämään kasata. Ja nyt ne sulaa siihen. :(

Ja entäs jos minäkin saan tuon influenssan? Kotiapua ei saa, kun ei sattunut tietämään pari viikkoa sitten, että aikoo sairastaa viikolla kymmenen...

No sainpa purkautua. Ja vielä hetken voin nauttia omasta ajasta, kun lapset nukkuvat eikä itse vielä ole univalmis.

Voimia sulle.. Ja samalla;toivottavasti opit tästä että et päästä tilannetta tähän enää jatkossa. Koko viikko vieraita on rankkaa,niin sinulle kuin pienille lapsillekin.. Mutta ennenkaikkea,voimia. Yks kone pyykkiä pyörimään nyt heti,jos ei ole superlikaista ja koneesta löytyy pikaohjelma niin sillä,ei mee kun tunti eli sen verran mitä oot koneella+iltatoimissa. Sit ripustat ja meet nukkuun..

[QUOTE="vieras";23272734]Voimia sulle.. Ja samalla;toivottavasti opit tästä että et päästä tilannetta tähän enää jatkossa. Koko viikko vieraita on rankkaa,niin sinulle kuin pienille lapsillekin.. Mutta ennenkaikkea,voimia. Yks kone pyykkiä pyörimään nyt heti,jos ei ole superlikaista ja koneesta löytyy pikaohjelma niin sillä,ei mee kun tunti eli sen verran mitä oot koneella+iltatoimissa. Sit ripustat ja meet nukkuun..[/QUOTE]

Joo, tiesin jo nyt, että noin pitkä vierasputki on pahasta. Mutta noita ensimmäisiä ei voinut perua, koska tulivat synttäreille, joita jo kerran oli siirretty. Yksi vieras tuli päivän etukäteen ja kaksi jäi pari päivää jälkeen, koska tarvin heitä lapsenvahdiksi. Sitten tuli niin harvinaisia vieraita, että en kerta kaikkiaan saanut kieltäydyttyä heidän kyläilyehdotuksestaan... Jos tuo influenssa ei olisi iskenyt, kaikki olisi pysynyt ihan hallinnassa. Mutta ei se kertonut etukäteen aikovansa vieraisille. :(

Mulla on koneessa nyt yhdet puhtaat märät pyykit. Pitäisi jaksaa tyhjätä pyykkinarut ja laittaa nuo kuivamaan. Enempää en tänään pese.

:hug: Tsemppiä!
Varmasti tuo vierailun pituus stressas niin sinua kuin lapsiakin.
Ite koittaisin selvitä nyt mahd. vähällä, tekisin vaan jotain pikaista ruokaa ja koittaisin saada lapset rauhottumaan. On helpompaa kun on kaksi sit tekemässä niitä rästihommia, ne ehtii sen verran oottamaan.

Yhteistyössä