En mä sitten niin hullu taida ollakaan...

• Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Ollaan lähdössä Lappiin perheen kesken helmikuun lopussa jolloin mulla on menossa rv 34+ ja kotiin tullaan sitten puolentoista viikon päästä. Menomatka junalla ja kotimatka autolla (niin ja tästä Tampereen kupeesta lähdetään). Kaikki on mua pitänyt ihan hulluna, mutta onneks edes neuvolan kätilö oli sitä mieltä että anti mennä vaan jos siltä tuntuu :D

Ja juu, tietysti sitten jää matka väliin jos nyt alkuvuodesta jotain ihmeitä ilmaantuu raskauden suhteen...

Kyllä se hyvin menee... Kun vaan muistatte automatkalla pitää tarpeeksi taukoja, se istuminen käy ihan työstä vaikkei olis raskaanakaan! Me käydään vähintään kerran vuodessa Lapissa 900km:n päässä, niin on tuota kokemusta kertynyt..

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Kyllä se hyvin menee... Kun vaan muistatte automatkalla pitää tarpeeksi taukoja, se istuminen käy ihan työstä vaikkei olis raskaanakaan! Me käydään vähintään kerran vuodessa Lapissa 900km:n päässä, niin on tuota kokemusta kertynyt..
Me kanssa vähintään se kerta käydään, yleensä kaks tai kolme. Taukoja kun täytyy pitää jo pelkästään ton 2,5v pojan takia ja ainahan sitä voi hypätä kesken matkan junan kyytiin jossain jos siltä tuntuu :D

Yhteistyössä