ikuisesti yksin
Taas on itkuinen olo ja vaikka ex teki paskimman teon mitä voi tehdä ja en mä sitä takasin halua mut mun on ikävä sitä!!!! ja erosta on vuosi jo aikaa! Mun elämäni rakkaus...
Olen käynyt treffeillä ja viettänyt mukavia iltoja miesten kanssa joten en mä nyt ihan yksin ole täällä sohvalla kyhjöttänyt. Kyllä mä olen sitä mieltä et ei se mua olis ansainnutkaan ,en todellakaan ole sen arvoinen mutta silti se asia ei muutu et se oli mun elämäni suurin rakkaus. Vieläkin tekee pahaa kun muistelee sitä mitä teki ja kun näen sen tulee vieläkin itku. Ainoa vaan etten mä osaa nauttia tästä vapaudesta vaikka olenkin nyt tehnyt sellasia asioita mitä en varmaan muuten olis tehnyt. Uusia tuttujakin saanut,no miehiä lähinnä joiden kanssa ollut jotain,ei toki kaikkien, mut kuitenkin silleen kiva et nyt on uusia juttukavereita jos jossain törmää,muuten nyt ei olla tekemisissä kuin vaan sillon jos jossain törmäillään.Aika auttaa ja ehkä voisit kokeilla jotain pientä flirttiä kesääsi piristämään. Jos sinulla ei ole mitään "äksöniä" omassa elämässäsi niin mitä muuta muisteltavaakaan voi olla kuin se ex?
Jos hän kerran teki jotain sinua loukkaavaa, ei hän ole sinua ansainnutkaan vaN jossain on ihan varmasti joku paljon parempi sinua varten. Sitä etsiessäsi opettele rakastamaan itse itseäsi ja nauttimaan omasta vapaudestasi!
Ei sitä elämän rakkautta ole välttämättä olemassakaan. Turha uskomus kuten että jokainen on hyvä jossain. Yleensä samat ihmiset on hyviä useissa asioissa ja heikot ei pärjää missään.:hug:
Tiiäkkö. Ei se ollu sun elämäs rakkaus. Se on vielä tuolla jossain
Ikävä on sallittua. Ei kukaan voi sanoa sulle kuinka kauan "saa" surra. Jos olit varautunut viettään loppuelämää yhdessä niin ottaahan se koville. Sulla vaan menee enemmän aikaa kuin joillain.
Auttaisko joku konkreettinen juttu? Listaat kaikki kokemas vääryydet hänen osaltaan, yksityiskohtaisesti, tunteineen. Ja hyvät asiat. Pisteytä vaik onni ja tuska. Katso mihin se vaaka kääntyy.
No pitkä se suhde oli,mä olin jo perustamassa perhettä kun ero tuli,mut eipä sitten keritty panna lasta alulle. Kyllä mä vuodessa olen aika pitkälle jo päässyt mutta se eron loppu ja se syy vielä vainoaa mua,se loukkas tosi pahasti ja kun ite en vois ikinä satuttaa ihmistä kenestä välitän.Olen ehkä liian kiltti.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26644289:Minä erosin Elämäni Rakkaudesta puolisen vuotta sitten. Se teki tosi kipeetä ja oli ihan hirveää, mutta näin on paras: ei me oltaisi kuitenkaan pysytty kamalan pitkään enää yhdessä onnellisesti. Eron jälkeen olen taas päässyt kiinni siihen elämään, josta jouduin vähän luopumaan suhteeseen alettuani.
Uskon, että meillä on useampi Se Oikea, joista jokainen on aivan oikea omalla ajallaan - kesti suhde sitten kaksi viikkoa tai eliniän.
Joskus on parempi olla yksin, minun on nyt. Ehkä, ap, sullakin helpottaa pian? Toivon ainakin niin.
Liika kilttiys ei ole koskaan hyväksi, se ei palvele kenenkään tarkoituksia. Kannattaako ikävöidä jotain, joka on loukannut tosi pahasti?No pitkä se suhde oli,mä olin jo perustamassa perhettä kun ero tuli,mut eipä sitten keritty panna lasta alulle. Kyllä mä vuodessa olen aika pitkälle jo päässyt mutta se eron loppu ja se syy vielä vainoaa mua,se loukkas tosi pahasti ja kun ite en vois ikinä satuttaa ihmistä kenestä välitän.Olen ehkä liian kiltti.
Ei pitäisi ikävöidä,mitä se oikeestaan kannattaa mutta minkäs sitä tunteilleen voi. ja kiltteys,se vaan on mussa ehkä pitää opetella olemaan niin kiltti.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26644369:Liika kilttiys ei ole koskaan hyväksi, se ei palvele kenenkään tarkoituksia. Kannattaako ikävöidä jotain, joka on loukannut tosi pahasti?
7 vuottaAlkuperäinen kirjoittaja Tohtorin pätevyys;26650878:Kuinka kauan olitte yhdessä ennen kuin erositte?