"En mä haluakkaan seurustella"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
10 v tyttö on "seukannu" osapuilleen 3 päivää. Ensin monen päivän tekstari sessiot "alaks sää mun kaa?" "en mä tioedä" "haluisiks sä" Seukataanko me?" Kumpikaan osapuoli ei halunnu olla mitään mieltä. Lopulta he totes, että joo, he seukkaa, mutta salaa, koulussa ei asiasta saa puhua.
Äsken neiti totes, ettei hän haluakkaan poikakaveria, kun sit pitää kokoajan mesettää ja tekstailla, eikä ehdi mitään muuta :laugh:

joo meijän 10v.pojalla ihan sama ,seukkas tossa muka uhen samassa luokassa käyvän tytön kanssa ja päättivät kans tän että koulussa ei sitten puhuta mitään.no poika tuli parinpäivän jälkee sanoo äiti en mä ajksa seukata s eon raskasta kun pitää koko ajan leikkii saman kaa..ihania...

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis 10 v ??? Oonpa onnellinen et meidän samanikäinen neiti keskittyy vielä leikkiin .

Leikkiähän tuokin on. :D

Niin taitaa olla mutta en mä toivois että noin aikaseen alotellaan

Tossa vaiheessa se onneksi on vielä leikkiä... kohta ei enää. Yksi kaveri oli 12v kun menetti neitsyytensä. Tavallisen perheen tavallinen tyttö

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Siis 10 v ??? Oonpa onnellinen et meidän samanikäinen neiti keskittyy vielä leikkiin .

Tossa vaiheessa se onneksi on vielä leikkiä... kohta ei enää. Yksi kaveri oli 12v kun menetti neitsyytensä. Tavallisen perheen tavallinen tyttö

Oon mä kuullut kans näitä juttuja kun ihan pentuna jo on seksiä. Säälittävää puhaa, en ikinä toivois et omat lapset semmosta tekis.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:

Oon mä kuullut kans näitä juttuja kun ihan pentuna jo on seksiä. Säälittävää puhaa, en ikinä toivois et omat lapset semmosta tekis.

Ja oli ihan samanikäisen poikakaverinsa kanssa ettei ollut mikään vanhempi kaveri kyseessä... tosiaan sitä vaan toivoo, että omat lapset ei ihan tossa vaiheessa vielä aloita

Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:
joo meijän 10v.pojalla ihan sama ,seukkas tossa muka uhen samassa luokassa käyvän tytön kanssa ja päättivät kans tän että koulussa ei sitten puhuta mitään.no poika tuli parinpäivän jälkee sanoo äiti en mä ajksa seukata s eon raskasta kun pitää koko ajan leikkii saman kaa..ihania...

:laugh:
Likka lähetti jo kerran "tuu meseen" viestiin vastauksen, että "en mä jaksa" :laugh: Saa nähdä, koska toinen osapuoli loukkaantuu...

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja poppis2003:

:laugh:
Likka lähetti jo kerran "tuu meseen" viestiin vastauksen, että "en mä jaksa" :laugh: Saa nähdä, koska toinen osapuoli loukkaantuu...

:D

Yhteistyössä