Gluteus maximus
|O Nuo kakarat on kiukutelleet koko päivän. Olisi oikein hyvä rangaistus perua koko reissu ja varsinkin Titinalle- talo! :kieh: Miksi palkita huono käytös!
eikös olekin!Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Kiva kun avauduit!
itse asiassa nyt on ihan sama millainen päivä huomisesta tulee.Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Niinpä, kannattaa perua jos haluat että huomisesta päivästä tulee samanlainen kuin tänään.![]()
ehkä siksi, että meidän lapset sattuvat tykkäämään niistä ja varsinkin niistä lauluista! Ehkä ne sitten on hiukan vajaita!Alkuperäinen kirjoittaja m:Mun mielestä siinä Ti-Tinalletalossa ois jo lapsille rangaistusta kerrakseen.En tajuu miks ihmiset siellä käy *puistatus*
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eikös olekin!Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Kiva kun avauduit!
mitäs avasit sitten!Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eikös olekin!Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Kiva kun avauduit!
Ei. se ei ole todellakaan kivaa. Se on ihan järjetöntä. Mene sinne kylpylään. Ihan ihme aiheita kaikki avaa, johon jokainen pystyy vastaamaan aijaa. sepä ikävää :/ tms.
tottakai voin. Lähteköön mies lasten kanssa jos haluaa...mitä ne minulla siellä tekee...Alkuperäinen kirjoittaja ..:ootko tosissasi...?voitko nyt noin vain perua reissun?
Oli pakko katsoo et ei kai taas tälläinenAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:mitäs avasit sitten!Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eikös olekin!Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:Kiva kun avauduit!
Ei. se ei ole todellakaan kivaa. Se on ihan järjetöntä. Mene sinne kylpylään. Ihan ihme aiheita kaikki avaa, johon jokainen pystyy vastaamaan aijaa. sepä ikävää :/ tms.
eikä ole. kai äidilläkin on oikeus väsyä eikä se väsymys helpotu yhtään sillä, että pääsee kuuntelemaan sitä samaa huutoa sinne kylpylään!!!!!! Minulla on oikeus myös levätä.Alkuperäinen kirjoittaja ..:aika lapsellista käytöstä kuitenki...? Lasten kiukuttelun kostaminen tuolla tavalla..
Kaupallinen yhteistyö: Storytel