siis pärstävärkki /naama / nassutin. Voi juma, oikeesti kattokaa ny!!Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Kellä.. tai millä ruuminosalla ja minkä "pää" ?
pitäisikö?Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Marko. Etkö sä oo vieläkään mustunut??
Silloin tällöin käväsen.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tota
Ooks sä käyny täällä ennenki? Otetaan yhet ja katotaan ruokalistaa vasta sitten!
No tiettyAlkuperäinen kirjoittaja marko31:pitäisikö?Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Marko. Etkö sä oo vieläkään mustunut??
no sitä mä mietinkin, et eikös se ollu jo mustanaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mutta hei, täällähän on se musta Marko31v. Ootko sä se?
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:no sitä mä mietinkin, et eikös se ollu jo mustanaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mutta hei, täällähän on se musta Marko31v. Ootko sä se?
toi näyttää muutenkin ihan transulta kun on niin leikelty. Ei leikelty nainen ole kaunis. Ja tuokin on varmaan ihan jotain muuta tuon 5sentin pakkelikuoren alla.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Toi näytti noissa kuvissa ihan transulta.
No mustus ny.Alkuperäinen kirjoittaja marko31:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:no sitä mä mietinkin, et eikös se ollu jo mustanaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mutta hei, täällähän on se musta Marko31v. Ootko sä se?
Huh! Sillähän oli leuka niinku kirveellä veistetty!!!!Alkuperäinen kirjoittaja marko31:jahhas, linkki unohtui. vanhuus ei tule yksinään.
http://iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1575136
tässä ja kattokaa vielä kuva etusivulta