En kyllä tiedä onko normaalia(5v. lapsesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Pitkään ollu jo semmonen että ei jää edes siksi aikaa sisälle kun postin hakee tai muuten käy ulkona, aina roikkuu ovenkahvassa tai tulee vaikka alasti ulos perässä.
Nykyään tulee vessaan perässä ja oikeestaan kulkee mun persuuksissa kii koko ajan :/ Mua välillä jo ärsyttää vaikkei ehkä pitäis :ashamed:
Tyttöö en voi laittaa nukkuun ilman että poika makaa omassa sängyssään sen aikaa ja sekin on hankalaa kun koko aika pitää pelleillä ja tyttö ei sit malta nukkua. Huutaa kurkkusuorana jos joutuu olemaan itekseen olohuoneessa sen aikaa kun laitan tyttöö unille.
Ulos ei mene yskin eikä nyt tietty tarviikaan mutta edes pihaan.

Äsken itki hysteerisenä kun kävin tupakalla, ja hyvin näki että olen tuossa pihassa.

ikinä ei ole mihinkään jääny yksin eikä edes ole koskaan missään hoidossa paitsi isänsä kattoo jos joku.

alkanu jo miettiin että mikä tässä on vialla :ashamed: :/

en tiiä normaaliudesta, mut meillä vajaa 5v halus jo jäädä yksin kotiin esim. kauppareissin ajaks!! En kyllä uskaltanu jättää kun esim. postilaatikolla käydessäni tms.

Olen puhunu niin paljon että ei sillä mitään hätää ole jos ei kukaan samassa huoneessa ole ja ei sitä mihinkään jätetä yksin mutta kun ei ne mun selitykset auta. Musta tuntuu että tää vaan pahenee kun ei enään vessaan voi ilman tuota poikaa mennä, joskus pistän kylmästi oven kii ja sanon että nyt äiti menee vessaan ja hän odottelee ulkopuolella, voi kiesus sitä huutoo mikä alkaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiiä normaaliudesta, mut meillä vajaa 5v halus jo jäädä yksin kotiin esim. kauppareissin ajaks!! En kyllä uskaltanu jättää kun esim. postilaatikolla käydessäni tms.

En minäkään jättäis eikä tuo jäiskään mutta kun ei edes eri huoneessa ole.

Yhteistyössä