En kyl kauheasti tykännyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mies soitti eilen iltapäivällä töistä tullessaan ja sanoi tuovansa äitinsä meille. Ei siinä periaatteessa mitään ongelmaa ole, jos anoppi käy kylässä, mukava ihminen se kuitenkin on. Mutta: 1. Multa kysytään ennen kuin tänne haetaan ketään kylään, et sopiiko se. 2. Mulla oli eilen siivouspäivä, enkä haluaisi silloin tänne yhtikäs ketään, koska mä en tykkää imuroida tai pestä lattioita silloin kun on vieraita. Lopputulos oli, että mä sain siivottua vasta illalla kun mies lähti viemään anoppia takaisin kotiin. Ja nyt kun joku kuitenkin kysyy, miksen siivonnut aamupäivällä, niin mä kyllä siivosin, mutta tämä keittiön keittiön lattian pesu jäi iltapäivään/alkuiltaan tai tässä tapauksessa iltaan. :/

mä taas en halua ketään sotkuiseen kotiin ja sellainen meillä on aina siivouspäivänä. Ja usein muutenkin, mutta just ennen viikkosiivousta on tosiaan sen näköistä, että siivota pitäis. Järkky ajatus, et anoppi tulis silloin pitämään tupatarkastusta. Mun anoppi kuitenkin kyttää kaikki paikat sillä silmällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No, useammin sulla on varmaan mahdollisuus pitää siivouspäivä, kun anopilla kyläillä teillä?

Nähdään anoppia viikottain. Ja koska mä olin aloittanut sen siivouksen, niin olisin halunnut siivota ajoissa loppuun.

Yhteistyössä