En koskaan katso euroviisuja...

vierailija
Mä en ole katsonut telkkaria telkkarina enää vuosiin. Uutiset katson aamulla, mutta se on oikeastaan ihan kaikki mitä tulee katsottua. Kaikki muu streemautuu. Katson kyllä jotain Ruudusta ja Katsomosta, Chromecastilla, mutta aika vähän niitäkin. Suurin osa ajasta minkä katson tulee HBO:lta ja Netflixistä.

Joo ja en todellakaan euroviisuja... laulukisoista talent uk... ja sen parhaat palat näkee telkkarin kautta, mutta YouTube kanavana.
 
No elämähän on valintoja.
Joko tai.
Ja mistä on kiinnostunut.
Eipä tuo esim.mun eloa haittaa niin ollenkaan jos sinä katselet tulokset tänään jostain lähteestä - tai oot katsomati. Ihan yhtä vähän se sinuakin haittaa jos minä hihkun ja hekumoin ja jännitän lätkämatsia viimeiselle minuutille ja jatkossa olen aamulla unenpöpperöisenä astetta pitempään.

Mitä tulee Euroviisuihin niin sen kiinnostuksen on syönyt kilpailu itse muuttuessaan joksikin höpöhöpö enempivähempi hyvä veli- politikointihötöksi, missä musiikilla ei oikeesti ole oikein asiaakaan... Mutta hurmoilkoon he jotka niin haluavat.
 
Lordin aikana seurasin tiiviisti Euroviisuja. Oli ainoa tähänastisista Suomen esiintyjistä kiinnostavin.
Lätkää katson, mikäli Suomi on finaaliottelussa, mutta jos on parempaakin tekemistä, niin en sitten seuraa sitä.
 
vierailija
Mä en ole katsonut telkkaria telkkarina enää vuosiin. Uutiset katson aamulla, mutta se on oikeastaan ihan kaikki mitä tulee katsottua. Kaikki muu streemautuu. Katson kyllä jotain Ruudusta ja Katsomosta, Chromecastilla, mutta aika vähän niitäkin. Suurin osa ajasta minkä katson tulee HBO:lta ja Netflixistä.

Joo ja en todellakaan euroviisuja... laulukisoista talent uk... ja sen parhaat palat näkee telkkarin kautta, mutta YouTube kanavana.
Munkin mielestä tuollaiset: katsotaan euroviisuja, nyt ne alkaa. No se on lähinnä hellyyttävää. Havinoita menneiltä ajoilta. Semmoista hidasta, tiedättekö. Että sä oikeasti istuisit ja katsoisit ja odottelisit mitä siellä ruudussa tapahtuu.
 
Lätkän eilen katsoin vaikka ei tarkoitus ollut, mutta kun alkoi kunnian kukko laulamaan heti alusta, niin pisti istumaan loppuun asti. Viisuja en vilkaisutkaan.
Oikein kun ajattelee nykyajan euroviisumenoa, niin enää ei Abballakaan olisi mitään mahkuja. Ei pääsisi edes finaaliin.
 
Buumanni
Tolkuttomat karnevaalit koko euroviisujuttu. Tahdin määrää lavashow ja muu krääsä. Ei enää mikään musiikillinen juttu ole tärkeä. Eli koko Song Contest on väärä nimi. Ja mikä tämä suomalainen "viisu"-väännös sitten on. Kuka näistä viisun loytää?
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Katsoin sitten eilen illalla youtubesta, että mikä se voittanut korkeatasoinen laulu sitten oli. Mutta eihän se mikään laulu ollut, ei edes räppiä. Miten tuommoista voi joku edes äänestää kun olisi ollut vaihtoehtoja vaikka kuinka ja tilaisuus oli sävellyskilpailusta.
 

Yhteistyössä