N
nyt harmaana
Vieras
Mulla on jo lapsia ja mies ja kaikki hyvin. KAHDEKSAN vuotta sitten mun elämäni rakkaus jätti mut ihan yllättäin. Olinmme juuri ostaneet tontin ja tilanneet talopaketin. Olin hänestä tosi riippuvainen ja rakastin niin hulluna, ja sairaalloisesti pelkäsin aina, että menetän hänet.
Ero oli täysi yllätys, pelkäsi kai sitoutumista.. perusteluja en saanut.
Tarinasta saisi pitkän, mutta kerron lyhyesti mun ongelman.
Olen nyt 8 vuotta nähnyt hänestä unta. Ainoastaan ihania unia, joissa ollaan taas yhdessä. Aamulla ja koko päivän taas hän mielessä.
Nyt kai unet johtunut siitä, kun parin viikon päästä on yhdet häät, joihin epäilen hänenkin tulevan. En ole nähnyt moneen vuosiin.
Olisin edelleen valmis vaihtamaan kaiken, jos saisin hänet takaisin. En tietenkään lapsiani. kuulostaa sairaalta pakkomielteeltä, tiedän.
Mutta nää unet tekee mut hullux!!! Pitäiskö mennä johonkin terapiaan? Johtunee kai selvittämättömistä asioista tai jotain. Ärsyttääää!!!!
Ero oli täysi yllätys, pelkäsi kai sitoutumista.. perusteluja en saanut.
Tarinasta saisi pitkän, mutta kerron lyhyesti mun ongelman.
Olen nyt 8 vuotta nähnyt hänestä unta. Ainoastaan ihania unia, joissa ollaan taas yhdessä. Aamulla ja koko päivän taas hän mielessä.
Nyt kai unet johtunut siitä, kun parin viikon päästä on yhdet häät, joihin epäilen hänenkin tulevan. En ole nähnyt moneen vuosiin.
Olisin edelleen valmis vaihtamaan kaiken, jos saisin hänet takaisin. En tietenkään lapsiani. kuulostaa sairaalta pakkomielteeltä, tiedän.
Mutta nää unet tekee mut hullux!!! Pitäiskö mennä johonkin terapiaan? Johtunee kai selvittämättömistä asioista tai jotain. Ärsyttääää!!!!