En kestä enää tätä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Mulla on jo lapsia ja mies ja kaikki hyvin. KAHDEKSAN vuotta sitten mun elämäni rakkaus jätti mut ihan yllättäin. Olinmme juuri ostaneet tontin ja tilanneet talopaketin. Olin hänestä tosi riippuvainen ja rakastin niin hulluna, ja sairaalloisesti pelkäsin aina, että menetän hänet.
Ero oli täysi yllätys, pelkäsi kai sitoutumista.. perusteluja en saanut.

Tarinasta saisi pitkän, mutta kerron lyhyesti mun ongelman.

Olen nyt 8 vuotta nähnyt hänestä unta. Ainoastaan ihania unia, joissa ollaan taas yhdessä. Aamulla ja koko päivän taas hän mielessä.

Nyt kai unet johtunut siitä, kun parin viikon päästä on yhdet häät, joihin epäilen hänenkin tulevan. En ole nähnyt moneen vuosiin.

Olisin edelleen valmis vaihtamaan kaiken, jos saisin hänet takaisin. En tietenkään lapsiani. kuulostaa sairaalta pakkomielteeltä, tiedän.

Mutta nää unet tekee mut hullux!!! Pitäiskö mennä johonkin terapiaan? Johtunee kai selvittämättömistä asioista tai jotain. Ärsyttääää!!!!

tiedän kyllä mitä tarkotat.. sä kyllä vielä pääset sen yli.. eiks niin et nyt on vaa joku kausi menossa et ajattelet sitä enemmän ja johtuu siitä et meet sinne häihin.. itelläki on aina silloin tällöin joku viikko et mietin ja nään unia mut sitte taas pari kuukautta menee "pimennossa"..
Mut ellet oo joku super-hyper anteeksantavainen ihminen ni voin sanoa et jos ottaisit sen takas olisit katkera, pelkäisit edelleen ja joka kerta ku riitelisitte huutaisit sille siitä mitä se teki 8 vuotta sitten... Sitä vaan unohtaa ne paskat asiat tai ei unoha vaan jotenki muistelee niitä hyviä..
Vähän sama ku synnytys.. olin varma etten toista kertaa mee, mut nyt jo vuoden päästä haluttais saada uus lapsi!

Varmaan sulla on jääny asia käsittelemättä kun se ukko kerta vaan otti ja lähti. Itse yrittäisin semmosen p.askan unohtaa, sullahan on kaikki nyt hyvin! Itsekin nään välillä vanhoista heiloista unia, erityisesti niistä jotka eniten on herättäny tunteita. Mutta pyrin ne pyyhkimään mielestä koska tiedän että TODELLISUUDESSA en heitä halua ja tiedän että se mies on mulle väärä.

ehkä se että näät tän miehen siellä häissä auttaa sua tajuamaan että aikaa on kulunut 8v eikä mes enään sama mies. Mutta yleensäkin puhumionen auttaa. sitä ihan sekoaa jos ei asioista voi jollekkin puhua. jos ei ystävälle niin sitten ammattilaiselle

Toivoisin niin, että meidän 5 vuotisen seurustelun aikana olisi tapahtunut edes yksi asia, johon voisin vedota, että ehkä se oli hyvä näin. Olis vaikka pettänyt tai jotain, mut ei kun hän oli täydellinen.

Lohduttaa kuulla, että on muitakin, jotka näkee unia. Ahdistaa vaan, kun vertaa sitä rakkauden määrää tähän nykyiseen, se ei ole mitään siihen verrattuna. En tohdi edes naimisiin mennä, kun kuvittelen etten muka "oikeasti rakastais tarpeeksi"..

Yhteistyössä