En kestä enää tätä kipua ja vielä 7 viikkoa odotusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mianna

Vieras
Täällä jälleen kerran itken kivusta,lapset joutuvat ulkoilemaan keskenään tuossa omalla pihalla kun valvon heitä ikkunasta.
Ette voi ymmärtää miten kipeitä alapään suonikohjut voivat olla,eikä niihin ole mitään apua saatavilla näin raskausaikana.
Olen ihan loppu,tätä on jatkunut vkolta 16 alkaen ja la vasta kesäkuun lopussa.
En voi kävellä,suonikohjut niin massiiviset että hankaavat,olen ihan loppu!
Mitään apua ei ole saatavilla,mieskin matkustaa jatkuvasti työn puolesta.Ja mä en voi muuta kuin istua sohvalla/maata,sillä ehti kun nousen ylös,alkaa hillitön kipu.
Miten ihmeessä jaksan tämän loppuun saakka?!

Soita neuvolaan ja kysy apua. Ethän sä voi noin elää vielä melkein kahta kuukautta :o

Hui kun olin itse aivan romuna viime raskaudesta kauheissa liitoskivuissa ni melkein vihloo kun luin sun jutun :hug:

th kyllä tietää asiasta ja eilen oli lääkärikin asian puitteissa.Eipä ole apua tarjottu enkä hevin kyllä pyydäkään.Tahdon vain tämän vauvan ulos jotta pääsen taas elämään normalielämää.Miksi pitää ihmistä kiusata tällaisella vaivalla,ei särkylääkkeetkään auta,ei mikään.

Tosi ikävää! :hug: Mutta kyllä mä suna pyytäisin lähetteen ä-polille. Yrittäisin edes saada jotain apua, eihän kukaan voi noin elää. Aika monta viikkoa kuitenkin vielä jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tosi ikävää! :hug: Mutta kyllä mä suna pyytäisin lähetteen ä-polille. Yrittäisin edes saada jotain apua, eihän kukaan voi noin elää. Aika monta viikkoa kuitenkin vielä jäljellä.

Ainoastaan synnytys parantaa ne.Ei ne voi tehdä ä-polilla mitään asian eteen..

Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:

Onko ihan 100% varma että mitään helpotuskeinojakaan ei ole??? Yleensä jokin keino löytyy, millä helpottaa elämää kun oikealta asiantuntijalta kysyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:

Onko ihan 100% varma että mitään helpotuskeinojakaan ei ole??? Yleensä jokin keino löytyy, millä helpottaa elämää kun oikealta asiantuntijalta kysyy.

ainoastaan paratabsia suositellaan ja ei se auta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita vaikka lämmin kauratyyny haaraväliin niin voi helpottaa

ja paine lähtee pois.Mutta enhän voi kahden lapsen kanssa istua koko päivää,on siivottava ja laitettava ruokaa yms.kotityöt.Sitten kun nousen jalkeille,on mun painettava toisella kädellä koko ajan tuota kohjua ettei paine tunnu niin kovalta.Ja ihmisten ilmoille ei oikein voi mennä käsi harusvälissä.

Kuuleppa, sun ei auta itkeä tästä asiasta. Laitoin kommentin että laita vaikka kauratyyny haaraväliin, miksi pitää näsäviisastella asialla? Et tietenkään kulje päivästä toiseen se haaruksissasi. Koita kestää ja nauti näin pienestä huolesta. Onneksi ei ole kasvain sielä.

Alkuperäinen kirjoittaja viers:
Kuuleppa, sun ei auta itkeä tästä asiasta. Laitoin kommentin että laita vaikka kauratyyny haaraväliin, miksi pitää näsäviisastella asialla? Et tietenkään kulje päivästä toiseen se haaruksissasi. Koita kestää ja nauti näin pienestä huolesta. Onneksi ei ole kasvain sielä.

mutten voi istuakaan koko päivää.Ei auta itkut ei,tiedän.

Pääsin vaahtoruiskutukseen ja nyt jalat ovat ihan sileät. Mieskin tykkää niistä <3 2-vuotias on niin suloinen, että haaveilen uudesta lapsesta, mutta kohjut pelottavat liikaa :(

Yhteistyössä