En kehtaa ostaa suksia....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
Olen hiihtänyt viimeks 20 vuotta sitten, huonojen koulumuistojen vuoksi. Nyt haluisin kokeilla, mutta pitäs ostaa sukset. Mutta ongelma on, että olen tosi xxxxl.... BMI 46. Miten kehtaan ostaa sukset ja onko niitä yleensä mun painosille (136kg) Olen kuullut, että kauppiaat katsoo siteen paikan jollain laitteleella ja se riippuu painosta.... ja sitten ujuttavat jotain paperia suksien alta... no, mulla varmasti sukset ottaa niin maahan, että ei pahemmin paperia saa ujutettua....

Tsemppiä sulle kun päätät liikkua.
Minä tiedän mitä tarkoitat. Hävettää ostaa karkkia, syödä ihmisten ilmoilla... Ja olen "pikkuisen pullea" BMI 27
Rohkeutta !!

Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Minä tiedän mitä tarkoitat. Hävettää ostaa karkkia, syödä ihmisten ilmoilla... Ja olen "pikkuisen pullea" BMI 27
Rohkeutta !!

Ei mua tollaset hävetä :) Eikä tämäkään muuten, mutta pelkään että sanotaan ettei ole suksia mun kokoisille....

Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
Rohkeutta !!

Itsekin olen hieman pyöreä ja ajttelin ostaa sukset!Mukaavaa, että muutkin pyöreät ihmiset haluavat sukset kuin vain ainoastaan minä!

Sukset kannattaa ehdottomasti ostaa URHEILUVÄLINEliikkeestä ja ihan opastuksen kera. Ilo on lyhytaikainen, jos suksia ei ole hankittu asiansa tuntevien myyjien kautta. He katsovat oikeat mitta ja painosuhteet, jotta suksi luistaa ja pitää hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sukset kannattaa ehdottomasti ostaa URHEILUVÄLINEliikkeestä ja ihan opastuksen kera. Ilo on lyhytaikainen, jos suksia ei ole hankittu asiansa tuntevien myyjien kautta. He katsovat oikeat mitta ja painosuhteet, jotta suksi luistaa ja pitää hyvin.

Mutta onko niitä mun kokoisille...

Yhteistyössä