V
Vepasto
Vieras
Mä olen siis kaasona kaverin häissä eli järjestän sinne ohjelmaa. En kaikkia, mutta siis ne, mitä ei hääparille etukäteen kerrota. Tai siis järjestän yhdessä bestmanin kanssa. Sulhasen sisko lähetti mulle viestin, et hän on nyt suunnittelemassa häihin ohjelmaa ja varaohjelmaa ja kysyi onko mulla jotain ideoita.
Mä jäin vähän ihmettelemään ja kysyin sit morsiamelta miten toimin. Hän sanoi, että mulla on oikeus päättää ohjelmasta. Laitoin sit sille siskolle viestiä, että kerro mulle omat ideat, niin mä katon mitä niistä otan siihen mukaan. Siis apuhan mulle kelpaa aina, mutta päätösvalta on mulla ja bestmanilla. Laitoin vielä bestmanille viestin, et pyydä siltä siskolta niitä ideoita ja päätetään me sit yhdessä siitä ohjelmasta.
Mua vähän muutenkin ihmetyttää se sulhasen sisko; se esim. sanoi häämenun nähdessään "yök, ei tossa ole mitään syömistä". Mun kaveri sanoi, et hänen teki mieli sanoa sille, et ota sitten omat eväät häihin.
Mua vähän muutenkin ihmetyttää se sulhasen sisko; se esim. sanoi häämenun nähdessään "yök, ei tossa ole mitään syömistä". Mun kaveri sanoi, et hänen teki mieli sanoa sille, et ota sitten omat eväät häihin.