N
''nn''
Vieras
Aloitan tämän niin, että minä todellakin rakastan vauvaani ja hän oli haluttu, mutta... Silti kun olen yksin vauvan kanssa kotona niin minua kyllästyttää, enkä jaksaisi olla koko ajan pitämässä seuraa vauvalle. Katson kellosta koko ajan, että kauan aikaa pitää vielä olla vauvan kanssa ennekuin voin antaa sille ruokaa, laittaa nukkumaan tai lähteä ulos vaunujen kanssa! Pidän vaunulenkeistä, koska silloin minun ei tarvitse pitää vauvalle seuraa, kun hän nukkuu... Poden todella huonoa omaatuntoa tästä! Tunnen olevani huoni äiti ym... Siis todella välillä ärsyttää, kun en saa mitään kotona tehtyä, kun vauvan viihdytys vie kaiken ajan ja se on tylsää!! Vauva on nyt 3 kk. Toki on mukava nähdä kun hän kehityy jne..mutta toivoisin että hän viihtyisi enemmän itsekseen esim. lattialla lelujensa kanssa kuin, että minun pitää laulaa ja kujerrella ja kanniskella häntä koko ajan! Hän nukkuu vain pieniä pätkiä päivän aikana joten en ehdi tehdä niiden aikana mitään... Olenko outo vai onko kellään muulla tällaisia fiiliksiä?