Vieras
Puhkesi uudestaan 3 v. oireettoman ajan jälkeen.
Juhannuksena oikeastaan tosi paha paniikkikohtaus, siitä asti ollut käytössä opamox säännöölisesti ( 15 mg , 3 kertaa päivässä)
Cipralexia kokeilin 3 viikkoa, teki hirveän olon ja lopulta kun oltiin 10 mg menossa oli pakko lopettaa, kpska alkoi tulla agitaatio oireita ja sydän hakkasi 120 vaikka olin ottanut jo monta opamoxia sille päivälle.
Eli aktivoi minua siis liikaa.
Oli todella negatiivinen elämäni ensimmäinen mielialalääke kokemus!!
Ja kognitiivisessa terapiassa käyn, mutta valoa ei näy tunnelin päässä.
Tänäänkin koko päivän ollut ( ehkä välillä vähän parempi)huimaava, horjuva, levoton ja sekava olo päässä.
Sydän pamppailee. Johtuuko tämä ahdistuksesta vai paniikista??
Mitä itse hoito keinoja tähän vois kokeilla.
Tajuton syyllisyys ja lisä ahdistus tuosta opamoxista, olen varmaan kohta koukussa siihen.
Lääkäri ehdotti seuraavaksi trisyklistä mielialalääkettä, mutta oli niin hirveä olo tuosta ciprasta, että en enää tiedä uskallanko kokeilla.
Mutta auttakaa jos keksisitte jotain....en jaksa
Juhannuksena oikeastaan tosi paha paniikkikohtaus, siitä asti ollut käytössä opamox säännöölisesti ( 15 mg , 3 kertaa päivässä)
Cipralexia kokeilin 3 viikkoa, teki hirveän olon ja lopulta kun oltiin 10 mg menossa oli pakko lopettaa, kpska alkoi tulla agitaatio oireita ja sydän hakkasi 120 vaikka olin ottanut jo monta opamoxia sille päivälle.
Eli aktivoi minua siis liikaa.
Oli todella negatiivinen elämäni ensimmäinen mielialalääke kokemus!!
Ja kognitiivisessa terapiassa käyn, mutta valoa ei näy tunnelin päässä.
Tänäänkin koko päivän ollut ( ehkä välillä vähän parempi)huimaava, horjuva, levoton ja sekava olo päässä.
Sydän pamppailee. Johtuuko tämä ahdistuksesta vai paniikista??
Mitä itse hoito keinoja tähän vois kokeilla.
Tajuton syyllisyys ja lisä ahdistus tuosta opamoxista, olen varmaan kohta koukussa siihen.
Lääkäri ehdotti seuraavaksi trisyklistä mielialalääkettä, mutta oli niin hirveä olo tuosta ciprasta, että en enää tiedä uskallanko kokeilla.
Mutta auttakaa jos keksisitte jotain....en jaksa