Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MayaXs:Hyi kamala. Meilla kay kaikki vahintaan kerran paivassa suihkussa
Alkuperäinen kirjoittaja Laiskamato:8 vee käy kerran viikossa suihkussa, vaatteet vaihtaa joka toinen tai kolmas päivä. Vuoden vanhalla sama juttu. Kyllä nyt naama pestään, jos se oikein musta on, ja taaperolta pylly, mutta perusteellinen pesu tapahtuu vain n. kerran viikossa.
En tiedä liittyykö tämä nyt mitenkään tähän, mutta kauhistelijoille tiedoksi, taapero ei ole ollut kertaakaan kipeä, ja esikoinenkin viimeksi yli vuosi sitten oli yskässä, mutta ei muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja Huh:En mä itse kyllä vaihda alushousujani joka päivä! Kuinka limaset värkit teillä on jos pitää joka päivä vaihtaa? Tai ettekö voi käyttää jotain suojia?
Alkuperäinen kirjoittaja Puhdas:Alkuperäinen kirjoittaja Huh:En mä itse kyllä vaihda alushousujani joka päivä! Kuinka limaset värkit teillä on jos pitää joka päivä vaihtaa? Tai ettekö voi käyttää jotain suojia?
Voi kuule, ei se sinunkaan alapää täysin eritteetön ole vaikka sä niin luulet.
Ihminen tosiaan hikoilee ihan lepotilassakin.
Hikirauhaset kuuluvat ihon rauhasiin, jotka kaikki ovat erikoistuneet ihon epiteelisoluista. On olemassa sekä pieniä hikirauhasia että suuria hikirauhasia. Pienet hikirauhaset erittävät varsinaista hikeä, joka on laimea suolojen vesiliuos. Hiki kuuluu yhtenä osana ihmisen lämmönsäätelymekanismeihin, koska hiki sitoo lämpöä haihtuessaan iholta. Hiki myös poistaa vähäisessä määrin elimistön kuona-aineita. Pieniä hikirauhasia on kaikkialla ihossa, kun taas suuria hikirauhasia on muun muassa kasvoissa, kainaloissa sekä sukupuolielinten ja peräaukon ympärillä. Suuret hikirauhaset eivät eritä varsinaista hikeä vaan voimakastuoksuista eritettä, joka aiheuttaa suurimmaksi osaksi ihmisten ominaistuoksun. Suurille hikirauhasille sukua ovat ihon maitorauhaset ja korvavaharauhaset.
Alkuperäinen kirjoittaja Aida:Sairaaksi on mennyt maailma. Hankkikaa hei jotain TÄRKEÄMPÄÄ... antakaa lasten olla ihan rauhassa (ei ne haise helposti)
Alkuperäinen kirjoittaja MayaXs:Hyi kamala. Meilla kay kaikki vahintaan kerran paivassa suihkussa
Alkuperäinen kirjoittaja Aida:Sairaaksi on mennyt maailma. Hankkikaa hei jotain TÄRKEÄMPÄÄ... antakaa lasten olla ihan rauhassa (ei ne haise helposti)
Alkuperäinen kirjoittaja ei oikein ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja Aida:Sairaaksi on mennyt maailma. Hankkikaa hei jotain TÄRKEÄMPÄÄ... antakaa lasten olla ihan rauhassa (ei ne haise helposti)
Mitä sairasta peseytymisessä on?