H
hyuui25
Vieras
Mulla oli teininä hirveitä ongelmia itseni hyväksymisen kanssa niinkuin varmaan monilla. Ehdin hetken olla sinut itseni kanssa mutta nyt taas lasten saannin jälkeen kaikki alkoi uudestaan ja pahempana. Olen oikeasti järkyttävä petolinnun perse. Minulla on samat teiniaikojen ongelmat+sata muuta. Itsetuntoa minulla ei varmaan koskaan ole ollutkaan .
Minulla alkoi kamala akne hetki sitten, pahempi kuin ikinä. Minulla on myös ihme näppylöitä joka puolella. Joku selitys asialle oli muttei hoitoa. Näitä näppyjä on käsissä jaloissa ja varsinkin perseessä. Attractive. Laihduin raskauksien jälkeen 15kg, mutta vuodessa eli en nopeasti, ja iho roikkuu joka puolelta. Olen nuori enkä voi käsittää miten kaikki roikkuu
ja oikeasti roikkuu, en kuvittele. Rinnat muuttui ihan käsittämättömiksi.kutistui ja riippuu ja ainoat arvet tuli niihin, oikein leveätkin. En sanoisi niitä edes rinnoiksi enää, ovat pala ihoa.
Miksi minä
nuorena ei pitäisi roikkua varsinkaan naiseuteen vaikuttavien osien kun pitäisi kai joskus mieskin löytää, eronnut olen .mikä olen jos minulla on vialliset naisen osat?
nuo näppylätkin ilmestyivät tyhjästä sekä finnit ja vituttaa että laihtumisestakin palkitaan näin. En minä muita varten täällä elä muita miellyttääkseni, mutta en osaa hyväksyä itseäni jos tiedän yleiset ihanteet. On minussa hyvääkin mutta ei se tunnu riittävän vaikken täydellistä haetaan.
Minulla alkoi kamala akne hetki sitten, pahempi kuin ikinä. Minulla on myös ihme näppylöitä joka puolella. Joku selitys asialle oli muttei hoitoa. Näitä näppyjä on käsissä jaloissa ja varsinkin perseessä. Attractive. Laihduin raskauksien jälkeen 15kg, mutta vuodessa eli en nopeasti, ja iho roikkuu joka puolelta. Olen nuori enkä voi käsittää miten kaikki roikkuu
Miksi minä