En jaksa, haluan pois, miksi en pääse......

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä se meni niin, että sairaalassa käskettiin ajattelemaan omaisia. No heitä juuri mietin, siksi pois. Kotona yritin tappaa itseni uudelleen, tein kirjeen ja nukuin pari vrk. Toinen söi pizzaa vieressä.
 
vierailija
Sairaalassa ei ole hetken rauhaa omaisen pommittelulta. Jos sanon jotain harhaista, ei tuoda tarvikkeita tai tulla katsomaan. Minut pakotetaan ottamaan läheiseni palavereihin, vaikka he osittain estävät toipumistani. Silti kaikki on mun syytä, myös appiukon mielestä, kuka on halveksinut kohta 20v.
 
vierailija
Kirjoitatte ihan mun kirjoituksia, kaikki paha ja paska on mun syytä... Ja aviomies potkii kaaliin vielä lisää... Juuri tuo omaisilla syyllistäminen on mulle kamalinta!! Vihaan sitä että mun pitäisi olla olemassa "vain omaisia" varten. Mun elämä menee juurikin teidän elämienne mukaan... :(
 
Kirjoitatte ihan mun kirjoituksia, kaikki paha ja paska on mun syytä... Ja aviomies potkii kaaliin vielä lisää... Juuri tuo omaisilla syyllistäminen on mulle kamalinta!! Vihaan sitä että mun pitäisi olla olemassa "vain omaisia" varten. Mun elämä menee juurikin teidän elämienne mukaan...
ymmärrän kyllä että tuo omaisilla syyllistäminen koskee sen pitääkin tuntua pahalta.Miksikö?sinä mietit.Luulen että ymmärrät miksi.Tuntuu kyllä pahalta että jos puoliso on niin paska tyyppi että halveeraa siinä sivussa kun muutenkin on vaikeaa.Minä miettisin ollaanko sitä enää samalla aaltopituudella vai miksi ei toista tueta kriisissä.
 
vierailija
No ajattelepa asiaa siltä kannalta, miltä sinusta tuntuisi, jos joku tärkeä sinulle läheinen ihminen tekisi itsemurhan.
Olenko mä tärkeä? Yritin im, jätin kirjeen, olin nukkunut hirmu kauan ja toinen katsoi tv ja söi pitsaa sen ajan. Jos mä olisin ollut siinä, niin vähintäänkin olisin ihmetellyt sitä nukkumisen määrää ja herätellyt. Kukaan ei nuku sellaista aikaa noin vaan.
 
vierailija
Meillä kävi samoin. Mies ja lapset antoivat nukkua 1,5 vuorokautta putkeen. Eivät välittäneet... Olen yksin, hyljätty ja epätoivoinen... Olen valehtelemalla saanut lääkkeitä joiden yhteisvaikutus on aika hyvä coktail, nyt vaan odotan lomaa että pääsen täältä pois. Omaisilla syyllitämisellä oma taisteluhalu perheen puolesta tulee olemaan täysi pyöreä nollta. En halua sääliä heitä, elämä nyt vaan joskus menee näin...
 
vierailija
Yritin itsemurhaa kesäkuun alussa. Valitettavasti sairaala sai minut henkiin. Nyt olen kerännyt aika kivan kasan lääkkeitä joilla tuon itsemurhan voisi tehdä. Toinen mun vaihtoehto on hukuttautuminen tai hirttäytyminen lääkepöllyssä.

Nyt kysymys kuuluu "Miksi en saa tappaa itseäni!?" Minulla on kolme lasta ja aviomies, miksi mun pitää aina ajatella vain heitä. En vaan jaksa tätä rasittavaa elämää, vihaan mun elämää.

Kesäkuussa heräsin ja karjuin kurkku suorana "V mä en onnistu edes tässä" ja vedin lisää viinaa ja lääkkeitä. Kaduttaa hitosti että mun herätettiin henkiin... Olen päättänyt tehdä itsemurhan kunnolla 23.10... Se on aika jonka vielä just ja just jaksan...

Miksi en saa tappaa itseäni????? Hannele
Tottakai saat tapaa itsesi, ei sitä kukaan voi kieltää! :)
 

Yhteistyössä