En jaksa enään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mä en oikeesti jaksa enään tätä parisuhdetta! Koko ajan huudetaan ja tapellaan, molemmilta menee hermot pikku asioistakin ja myönnän et oon käynyt mieheen käsiksi ja mies on käynyt käsiks myös muhun! Meillä on yks yhteinen lapsi ( n.1v ) joten siksi toisesta päästäminen on niin vaikeaa.

Sen lapsen parasta ajatellen teidän oiski hyvä ottaa vähän etäisyyttä. Joku aamu heräätte toistenne kurkussa kiinni ku lapsi katsoo vierestä, ja silloinko sä tahdot miettiä mikset aiemmin oo lähteny... ???

no ei ole niin helppoa kun on vielä tunteita kuitenkin miestä kohtaan, ja just tänään viim. puhuttii jos muutattais lapsenkaa pois niin mies kuulemma ei suostu tommosiin jne vaikka se on kyllä minä joka oon lapsen ykkönen ja minä oon se ketä hänenkaa ne päivät viettää.. Hitto on hankala tilanne!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos mies on käynyt käsiksi, niin jätä jo se sika!

no onhan se vika naisessakin jos on myös käyny käsiksi

Kaikissa meissä on vikoja, mutta siinä vaiheessa, kun tekee mieli lyödä, pitää ymmärtää vaikkapa poistua paikalta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos mies on käynyt käsiksi, niin jätä jo se sika!

no onhan se vika naisessakin jos on myös käyny käsiksi

Myönnän että vika on myös mussa, sitä en lähde kieltämään.
Ja ymmärrän että on lapsen parhaaksi jos lähdettäis vetämään, parempi nyt kun sit kun laps on jo niin iso että tajuaa tilanteen.

Nuo omat tunteet voi hetkeksi heittää syrjään kun on kyse lapsesta. Kannattaa nyt sit miettiä onko teillä enemmän hyviä vai huonoja hetkiä, ja hieman punnita niitä.

Ja mies voi kyllä olla isä vaikkei saman katon alla asuiskaan.

No miksi et sitten lähde? Vaikka palaisitte takaisin yhteen joskus, niin jos just nyt te vaan tappelette ja jopa käytte toisiinne käsiksi, niin parisuhde on niin tulehtuneessa tilassa, että paras ottaa etäisyyttä, ja miettiä kukin tahollanne miten eteenpäin. Kamalaa varmaan lapselle tuollainen.

Yhteistyössä