A
avuton
Vieras
mulla voimat ihan puhki. olemme eronneet reilu 1 vuosi sitten. meillä on reilu 1 vee lapsi. lapsi tapaa isäänsä joka toinen viikonloppu päivisin, ei öitä vielä ja viikolla muutaman kerran. Nyt ex alkanut puhua kuinka lapsen silmistä huomaa ettei kaikki ole hyvin ja aikoo tehdä tutkimuspyynnön. lisäksi laskee mun rahoja että lapsella pitäisi olla aina elareiden + lapsilisän arvosta tavaraa kotona, vaikka lapselle paljon ostankin niin toki niistä rahoista menee myös ruokaan jne...rahankäyttöni kun ei hänelle kuulu. kuulema on kyseenalaista mun rahankäyttöni ja aikoo siitäkin tehdä tutkimuspyynnön... Nyt väittää että kaikki on hänen varassaan enkä ole kykenevä huoltaja. mua itkettää ihan kauheasti koska se narsisti pystyy mihin tahansa. tiedän hoitavani lapsen niin hyvin kuin pystyn ja paremminkin. lapsella on aina kaikkea ja kovasti koitan rajoja hänelle asettaa, jonka mies käsittää "komenteluksi"....*iso huokaus*
en tiedä enään mitä tekisin, sillä voimani alkavat loppua sen ihmisen kohdalla..tuntuu että sekoan kohta oikeasti. ex siis aikoo luultavasti tehdä minusta lastensuojelu ilmoituksen....mä en jaksa enään sitä ihmistä...
en tiedä enään mitä tekisin, sillä voimani alkavat loppua sen ihmisen kohdalla..tuntuu että sekoan kohta oikeasti. ex siis aikoo luultavasti tehdä minusta lastensuojelu ilmoituksen....mä en jaksa enään sitä ihmistä...