P
pakko ennen ku räjähdän
Vieras
Jota mies on harrastanut viimeiset kaks päivää kun on ollut flunssassa. Mitä h..vettiä se sillä oikeen hakee,sympatiaako? Että varmasti muistan että hän on nyt NIIN kipee?!?! Ärsyttävää!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:käyppäs nyt halaamssa sitä ja kanna eteen voileipä ja sano että voi sua.. huokailu loppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kerro sille miehelle ettet jaksa kuunnella huokailua
Alkuperäinen kirjoittaja no on sullaki ongelmat:eikö aikuinen ihminen voi/saa haluta ylim huomiota ja hellyyttä jos on kipeä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:käyppäs nyt halaamssa sitä ja kanna eteen voileipä ja sano että voi sua.. huokailu loppuu.
No ei lopu,vaikka oon vieny lukemattomia lämpimiä juomia,tehnyt ruuat valmiiksi ja kysellyt myötätuntoisena olosta.
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:käyppäs nyt halaamssa sitä ja kanna eteen voileipä ja sano että voi sua.. huokailu loppuu.
No ei lopu,vaikka oon vieny lukemattomia lämpimiä juomia,tehnyt ruuat valmiiksi ja kysellyt myötätuntoisena olosta.
elikkä sulla on sellanen vaikeasti hoidettava mies. jos se on pelkkää huokailua niin antasin mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. ns. valitse taistelusi... jos huokailusta alkaa valittaa niin voiko se päätyä sun kannaltasi hyvin? oikeesti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rouva:käyppäs nyt halaamssa sitä ja kanna eteen voileipä ja sano että voi sua.. huokailu loppuu.
elikkä sulla on sellanen vaikeasti hoidettava mies. jos se on pelkkää huokailua niin antasin mennä toisesta korvasta sisään toisesta ulos. ns. valitse taistelusi... jos huokailusta alkaa valittaa niin voiko se päätyä sun kannaltasi hyvin? oikeesti?
Siksipä just en mitään sanokaan,kiehun vaan itsekseni. Ei enää onnistu toisesta korvasta sisään toisesta ulos,kun on jatkunut jo kaks päivää jatkuvalla syötöllä! Onneks on välillä päässytä käymään lasten kans pihalla,sinne ei huokailut kanna,kun ei hän voi nuin kipeenä tietty ulos yhtään mennä...
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:[
Sori, mutta mua naurattaa ihan älyttömästi kun kuvittelen sun puhinaa.. :-DDD
Korvatulpat? Musiikki kovalle? ja keskustelu sitten kun se on terve että "ootsä huomannu et sä huokailet kuin kuoleman kielissä un olet flunssassa, sä urhoni mun?"