Ä
äiti/äitipuoli
Vieras
Nyt on tullut lopullinen stoppi. Ei vaan enää jaksa! Miehen kanssa ei ole suuria ongelmia vaan meillä menee hyvin ja välitän ja rakastan häntä mutta en enää jaksa tätä uusio meininkiä. Molemmilla meillä on entisistä liitoista lapsia joten välillä tupa on täynnä lapsia. Minun lapset asuvat meidän kanssa mutta miehen lapset asuvat äitinsä luona. Säännöllisesti ovat meillä. Mutta nyt olen huomannut etten voi sietää miehen laspia. Siihen vaikuttaa myös miehen ex joka haukkuu minua lapsille yms ja sit lapset tulee meille ja alkaa selittää että meidän äiti sanoi että sä oot ihan lehmä yms... Näillä lapsilla ei ole myöskään mitään käytöstapoja ja ovatkin jatkuvasti tekemässä kaikkea kiellettyä ja rikkomassa sääntöjä. Välillä tuntuu etten haluaisi että omat lapseni ovat samaan aikaa paikalla kuin miehen lapset jotteivat ota heistä mallia ja ala niin pahasti hölmöilemään. Miehen ex on lasten kanssa aivan k.usessa kun ovat eläneet kuin pellossa ja nyt ovat kouluikäisiä joten totta kai ovat koko ajan enemmän enemmän hölmöilemässä. Minulla alkaa pinna kiristyä kun lähenee hetki että lapset tulee meille.yritänkin olla mahdollisimman poissa kotoa jottei tarvitse olla miehen lasten kanssa. Ja se ei ole hyvä. Emme koskaan tule saamaan kunnon toimivaa uusioperhettä kun en siedä miehen lapsia. Pakko se on miehelle sanoa että hommasta ei tule mitään.