En jaksa/ ehdi käydä salilla... Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eli ongelma on tämä. Kun tuun töistä, alan laittamaan ruokaa, ja kun oon syöny, niin sitten aattelen, että en pysty treenata täydellä mahalla, ja sit kun ei oo enää täys olo, on jo liian myöhä tai muita syitä. Tai että heti töiden jälkeen väsyttää niin paljon, ettei yksinkertaisesti jaksa mennä heti perään salille. Mulla on ohjelma, joka pitäis tehdä 3-4 kertaa viikossa. Olisiko vinkkejä, miten saisin raahattua itseni salille? Tai mihin aikaan te käytte salilla ja miten ehditte? Kommentteja otetaan vastaan :)

Kuulostaa tekosyiltä ja taidat itsekin tiedostaa sen. Helposti ratkaistavissa. Syöt itse vain kevyen välipalan töistä tultuasi, salille ja sen jälkeen ruokaa.

Mä käyn joskus töiden jälkeen, mutta mulla onkin liukuva työaika. Jos vaikka perjantaisin lähden töistä klo 13, ehdin käydä salilla, ennen kuin lapset voi hakea päiväkodista. Joskus käyn aamulla klo 8 ja töihin sen jälkeen. Useimmiten käyn kuitenkin arkisin illansuussa, n. klo 19. Viikonloppuna käyn molempina päivinä.

Miks et tee 2 -jakoisella kunto-ohjelmalla niin voit käydä 2 kertaa viikossa? Tai jos 3-4 jakoisella niin treeni kestää luonnollisesti vähemmän aikaa. Jos ihmiset kerkeää käydä ottamassa ripsienpidennyksiä ja käydä kampaajalle, joissa kestää vähintään se 2 tuntia niin miksi ei salilla? Sehän on rentouttavaa omaa aikaa siinä samalla. Itsellä ainakin jeesaa tosi hyvin kova treeni jos on pinna kireella vauva-arjen keskellä! Osta jotkut kivat treenivaatteet mitkä lisää motivaatiota! :)

Aamulla? Ruokiksella? Heti töiden jälkeen ennen ruuanlaittoa?

Itselläni jäi salikortti pölyttymään. Tänä vuonna päätinkin aloittaa vain opiston liikuntatunneilla. Ne on tiettyyn aikaan illasta joka viikko ja koko perhe nistä tiietää. Joten en voi luistaa.

riippuu tietty lasten iästäkin, mutta itse menen toisinaan suoraan töistä salille, useinmiten kuitenkin alkuillasta.lapsia mulla kaks, ja yksin niiden kans olen.ovat kouluikäsiä, ja pärjäävät sen aikaa mainiosti,usein ovat kavereiden kanssa, joka siis suo sitä omaa aikaa mullekin.töiden jälkeen jos teen ruokaa, niin itse en sitä syö, kuin vasta salin jälkeen.siinä välissä syön jotakin pientä ennen salille menoa.Joka päivä väsyttää duunin jälkeen, mutta mä ainakin raahaan itseni sinne salille ihan väkisin, ja siihen tottuu aika äkkiä.sen jälkeen fiilis on loistava.salilla siis 3 krt vko ja zumbassa 2 krt viikko.Hyvin on aikaa, eikä mikään kotityö sen enempää kuin aika lastenkaan kanssa tästä mitenkään kärsi.Aikataulutus on meillä avainsana :)

Yhteistyössä