Tasa-arvon Suomessa kaikki sukupuolet ovat tervetulleita tänne.Jep nää on muutenkin naisille tehtyjä palstoja.
Miehet käyttää aikansa naisten saamiseen mm. asemaa ja varallisuutta hankkimalla. Nainen taas istuu pankin päällä ja saa panoja niin paljon kuin haluaa ja kuittauksen karvakantiseen, joten naisille jää luppoaikaa muodille, trendeille, hömppäuskomuksille ja muulle, jolla täyttää tyhjää mutta pankin panoilla täyttänyttä elämäänsä.Miksi naiset ovat niin alttiita vaikutteille, muodille, trendeille, hömppäuskomuksille ?
Mistä naisten hömppäalttius kumpuaa ?
Eli sen takia haluat murtaa naisen hautaan pitkäjänteistä työtä tekemällä koska sinulla on huono itsetunto?Miehet käyttää aikansa naisten saamiseen mm. asemaa ja varallisuutta hankkimalla. Nainen taas istuu pankin päällä ja saa panoja niin paljon kuin haluaa ja kuittauksen karvakantiseen, joten naisille jää luppoaikaa muodille, trendeille, hömppäuskomuksille ja muulle, jolla täyttää tyhjää mutta pankin panoilla täyttänyttä elämäänsä.
Koska olet aikonut kuolla?Kuolisin mielummin.
Hömppäalttius löytyy myös ”miehistä”, nimittäin useimmista homoista. Heistähän paistaa naisellisuus voimakkaasti läpi.Miksi naiset ovat niin alttiita vaikutteille, muodille, trendeille, hömppäuskomuksille ?
Mistä naisten hömppäalttius kumpuaa ?
Lisään vielä että se kulkee käsi kädessä feminiinisyyden kanssa luonnostaanHömppäalttius löytyy myös ”miehistä”, nimittäin useimmista homoista. Heistähän paistaa naisellisuus voimakkaasti läpi.
Tunnen monta muutakin sellaista kuin veljeni.
Mä taas olen ollut naimisissakin moisen miehen kanssa.
Tänään vietetään Auriran päivää eli hyväntekemisen päivää.Oma mies käyttää kaiken aikansa muiden tavoitteluun ja maineen hankkimiseen median kautta. Olen vain typerä itsestäänselvyys jota ei kuitenkaan millään jätä rauhaan.
Tänään vietetään Auroran päivää eli hyväntekemisen päivää.
Lasteni isä oli nuoruudessaan nuoriso-ohjaaja. Olisipa hän jatkanut sillä uralla eikä lähtenyt opiskelemaan kaupallista alaa. Samaa sanoi hänen jo edesmennyt isänsä. Väärät elämänvalinnat ohjaavat huonoille teille, ja arvomaailma vääristyy.
Olen jo menettänyt toivoni tämän palstan puhdistumisen suhteen.
Sairailla mieoletetuilla ei ole muuta paikkaa kuin tämä palsta purkaa
huonoa oloaan.
sie sanoitkin osuvasti oman taudinkuvasSairailla mieoletetuilla ei ole muuta paikkaa kuin tämä palsta purkaa
huonoa oloaan.
Sinut on helppo tunnistaa. Ajatuksesi ovat kuin korkkiruuvilla.sie sanoitkin osuvasti oman taudinkuvas
Eräs juntti poistatti aiemman kysymyksenMä taas olen ollut naimisissakin moisen miehen kanssa.
Häh? Mies bi jos on nun kanssa?Eräs juntti poistatti aiemman kysymyksen
Hänhän oli bi, koska nainen kiinnosti vai kuin?
Toivottavasti juntteja on enemmänkin poistattamassa sekavia ja outoja viestejäsi.Eräs juntti poistatti aiemman kysymyksen
Hänhän oli bi, koska nainen kiinnosti vai kuin?
KirjoititHäh? Mies bi jos on nun kanssa?
Täsmennä nyt kun edeltävässä puhuttiin homomiehestä ja aiemmin palstalla viihtyvästäMä taas olen ollut naimisissakin moisen miehen kanssa.
Ketään muuta lukijaa ei asia kiinnosta kuin sinua.Kirjoitit
Täsmennä nyt kun edeltävässä puhuttiin homomiehestä ja aiemmin palstalla viihtyvästä
Kummanlaisen kanssa olet ollut. Saadaanko selvyys mitä tarkoitit?
Elä sinä sek# opä# ä puhu muitten puolestaKetään muuta lukijaa ei asia kiinnosta kuin sinua.
Olet palstan pervo, persu ja rasisti sekä paljon muutakin sairasta ja perverssiä.
Kilttimiehllä näyttää taas mt heittävän lujaa kärrynpyörää.
Voiko sinun tekstiä kuvailla selkeäksi?Elä sinä sek# opä# ä puhu muitten puolesta
Ihmiset kaipaa selkeyttä teksteihin, joka taito sinulta puuttuu, ettei synny väärinkäsityksiä